دعای عظم البلا بررسی گزینه‌های انتقال پایتخت از تهران
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: تمرکز بخشی به وزارتخانه‌ها در غالب طرح‌هایی مثل انتقال وزارتخانه‌ها به یک استان،انتقال وزارتخانه‌ها به استان‌های مرتبط به طور جداگانه و انتقال کامل وزارتخانه‌ها به شهر جدید پرند مورد بررسی قرار گرفته است

دخیل عباس‌زارع‌زاده مهریزی نماینده مهریز و بافق در مجلس با اشاره به مسئله انتقال وزارتخانه‌ها ازپایتخت به باشگاه خبرنگاران گفت:دررابطه با موضوع انتقال وزارتخانه‌ها از پایتخت،در کمیسیون شوراها و شورای شهر تهران بحث‌هایی مطرح شده و حتی این موضوع در وزارت کشور نیز بررسی شده است.

وی با بیان این که یکی از گزینه‌های مورد بررسی انتقال وزارتخانه به شهر جدید پرند است، ادامه داد: تمرکز بخشی به وزارتخانه‌ها از موضوعاتی است که به طور جدی پیگیری می‌شود که در این راستا طرح‌هایی مثل انتقال وزارتخانه‌ها به یک استان، انتقال وزارتخانه‌ها به استان‌های مرتبط به طور جداگانه و انتقال کامل وزارتخانه‌ها به شهر جدید پرند مورد بررسی قرار گرفته است اما به طور دقیق زمان اجرای این طرح مشخص نیست.

زارع‌زاده در مورد زمان اجرای این طرح تصریح کرد: تا جایی که اطلاع داریم این موضوع به صورت یک پیشنهاد مطرح شده و از زمان اجرای دقیق آن حرفی به میان نیامده است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در بیان میزان تاثیرگذاری طرح انتقال وزارتخانه‌ها به شهر جدید پرند گفت: منطقه پرند به صورت یک مجموعه پردیس مسکونی تعریف شده و بعید است ظرفیت پذیرش این طرح را داشته باشد اگر این طرح به مرحله اجرا برسد مصداق این است که معضلی را از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل کنیم که کمک شایانی به کار مدیریت کشور نمی‌کند.

نماینده مهریز و بافق ادامه داد: اگر بخواهیم در مورد طرح انتقال وزارتخانه‌ها به صورت آرمانی فکر کرده و راه حلی ایده‌آل برای برطرف کردن این معضل ارائه بدهیم باید منطقه‌ای همانند پرند به عنوان دولت شهر که سیستم اداری در آن تعریف شده باشد، ارائه دهیم.

وی در پایان اظهارداشت:انتقال وزارتخانه‌ها به این صورت (اشاره به طرح انتقال وزارت‌خانه به شهر پرند) تحمیل هزینه به جامعه است که به هیچ وجه ضرورت ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر