دعای عظم البلا فتنه‌هاي جديد مانند پایه های تحصیلی یکی از دیگری مشکل‌تر است/ فصل الخطاب بودن آقا را کف ولایت مداری
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

 

گروه استان‌ها – آذربايجان شرقي: همايش استاني جبهه پايداري انقلاب اسلامي روز گذشته با استقبال پرشور آذري‌ها در تبريز برگزار شد.

در اين همايش علاوه بر دبير كل جبهه پايداري انقلاب اسلامي، حجج اسلام سقاي بي‌ريا و جلالي دو عضو شوراي مركزي اين جبهه نيز حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمين آقاتهراني در اين همايش كه در مسجد امام خمینی(ره) منطقه خطیب تبریز برگزار شد، با تأکید بر این‌که ولایت مداری مسؤولان و مردم لازمه تعالی نظام است، گفت: رهبری معیار صحت رفتار سیاسیون است.

رييس كميسيون فرهنگي مجلس با گرامیداشت ياد و خاطره مرحوم آیت الله خوشوقت، به بيان خاطره‌ای از آن آن عالم ربانی پرداخت و گفت: مهم ترین خصوصیت آن معلم اخلاق، حمایت و تبعیت از رهبر انقلاب بود، در حقیقت رمز سعادت دنیا و آخرت در ولایت‌مداری نهفته و میزان سنجش اعمال ما ولایت است.

 نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اینکه ولایت میزان سنجش کرده‌های سیاستمداران ما است، تصریح کرد: شناخت راه درست و انجام کار درست آسان است، اما استمرار و پایداری در آن کار سختی است، خیلی ها به امیرالمومنین(ع) تبریک گفتند اما در راه ولایت، پایداری نکردند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر