دعای عظم البلا فیلم هتاک به ملائکه غرب، بین دانشجویان دست‌به‌دست می‌شود
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

 

عباسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به معامله ای که شهدا با خدای خود کردند و خود را ارزان نفروختند، گفت: شهدا در بالاترین معامله، خود را به خداوند فروختند و در مقابل بهشت را از آن خود کردند.
 
 وی با اعلام اینکه حدود الهی جاده زندگی بین دنیا و آخرت است که انبیا بزرگ‌ترین مهندسانی هستند که آن را طراحی کردند، عنوان کرد: ولایت حصن حدود الهی بوده و مومن نیز حافظ این حدود است.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال افزود: ما در دوره ایمان به سر می‌بریم و مسلمان بودن کفایت نمی‌کند، بلکه مومن بودن کفایت می‌کند، اسلام باید به ایمان تبدیل شود، یعنی ایمان به قلب ما وارد شود.
 
عباسی با اشاره به هفت متعلق ایمان گفت: ایمان به خدا، ایمان به غیب، ایمان به ملائکه، ایمان به آخرت، ایمان به کتاب، ایمان به آیات و ایمان به انبیاء از جمله هفت متعلق ایمان هستند.
 
وی خاطر نشان کرد: شیطان به این هفت متعلق ایمان حمله دارد که نمونه های آن را در فیلم هایی چونHarry Potter (نفی عالم غیب)، Constantine (اهانت به ملائک و امام زمان)، Legion (اهانت به ملائک)، Avatar (هر شخص خود امام زمان خودش می باشد) ، Yougie (اهانت به حضرت نوح) و سریال هایی نظیر Fringe (جهان موازی و نفی آخر)، Super Natural (اهانت به ملائک) و چاپ کتاب هایی همچون Devil Verses (آیات شیطانی) و Prophet Of Doom (پیامبر نیستی) می توان دید.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: امروزه دشمنان به دنبال از بین بردن ایمان به ملائک هستند و این هدف آنها، در فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی‌شان دیده می‌شود.
 
عباسی بیان کرد: طی 20 سال اخیر ملائکه مورد هجمه گسترده قرار گرفته‌اند. آنها با ساخت فیلم و سریال به ملائکه از جمله جبرئیل اهانت کرده‌اند.
 
وی از ساخت 200 قسمت سریال علیه ملائکه خبر داد و اظهار داشت: این سریال به راحتی در دسترس جوانان ما قرار دارد.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال افزود: علت اینکه آنها به سراغ ملائکه رفته‌اند این است که اگر بتوانند ایمان به ملائک را از بین ببرند، مابقی شش متعلق ایمان نیز نابود خواهد شد؛ یعنی وقتی فردی ایمان خود به ملائکه را از دست بدهد، به کتابی که از سوی خدا آمده ایمان پیدا نمی کند و به تبع آن پیامبر و خود خداوند نیز نفی می شود.
 
عباسی تصریح کرد: ایمان به آخرت، غیب و آیات الهی نیز که در کتاب الهی آمده است، با از بین رفتن ایمان به ملائکه از بین خواهد رفت.
 
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون به سادگی به ملائکه مقرب الهی توهین می‌کنند، ادامه داد: حدود 20 سال است که از سوی استکبارگران به حضرت جبریل و میکائیل توهین می‌شود، ولی برای این توهین به ملائکه الهی که حضرت رسول اکرم(ص) حضرت جبریل را برادر خود می‌داند، اعتراضی نداریم.
 
این استاد برجسته مسائل استراتژیک با اعلام اینکه در فیلم «لژیون» که در دستان دانشجویان ما دست به دست می‌شود به راحتی، کشورهای غربی ملائکه را به باد توهین می‌گیرند، اضافه کرد: توهین به ملائکه، توهین به خداوند است.
 
عباسی با بیان اینکه کشورهای غربی می‌خواهند با این فیلم‌ها کودکان و نوجوانان ما مفهوم شهید و شهادت را درک نکنند، خاطرنشان کرد: برای انبیا و امامان از قبل انقلاب تاکنون از سوی استکبارگران انیمیشن ساخته و پخش شد و هم‌اکنون نیز در حال پخش است. همچنین ایمان به آخرت نیز در آنها به نمایش درآمده ولی مردم ما مقابل این فیلم‌ها سحر می‌شوند.
 
وی با اشاره به اینکه نسل جوان ما باید بداند که حتی انیمیشن‌های غربی پر از اندیشه است، افزود: دشمن با تولید آثار سینمایی، سریال‌ها و موسیقی فلسفی باور افراد را تغییر می‌دهد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:دکتر عباسی,فیلم هتاک به ملائکه,
ارسال توسط منتظر