دعای عظم البلا ترمز بگیر اقا محسن!
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

محسن رضایی میرقائد که از ماهها قبل اعلام کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده بود اینروزها بر میزان اظهار نظرات جالب و حاشیه ای اش افزوده است .
به گزارش شریان نیوز ،رضایی پس از آنکه گاه و بیگاه با مطرح کردن مسائل اقتصادی و به نقد کشیدن بسیاری از سیاستهای دولت تیتر یک رسانه ها می شد اینبار در آخرین سفر استانی خود جهت متقاعد کردن مردم برای کسب آرای آنها در توضیح دلائل حضورش در عرصه انتخابات با اعتماد به نفسی مثال زدنی گفت: به منظور عبور دادن مردم از مشکلات اقتصادی به صحنه آمده ام و به هیچ عنوان کنار نمی کشم.

این کاندیدای ادوار انتخابات ریاست جمهوری در ادامه خاطرنشان کرد: نمی توانم با نیامدنم به مردم و کشور خیانت کنم، چراکه عمده مشکل کشور در حال حاضر اقتصادی است و باید به هر طریقی شده در صحنه باشم و به تعهداتم نسبت به مردم و نظام عمل کنم.

البته دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص نکرد که به چه علت در انتخابات گذشته که مشکل اصلی کشور مسائل اقتصادی نبود تا آخر در صحنه حضور داشته و حتی با اعتراض به نتایج انتخابات بر طبل تقلب و آشوب کوبید .

رضایی که ظاهرا هیچ مسئله ای نمیتواند او را از کاندیداتوری منصرف کند در ادامه تاکید کرده است که حتی با حضور خاتمی و مشایی هم تا آخر در صحنه خواهد ماند .

تخته گاز رفتن آقا محسن برای نجات مردم و عدم خیانت به آنها! در حالی است که در فضای پیش روی انتخابات آتی تکثر کاندیدای اصولگرا و تقسیم آرای این جریان بین کاندیداهای مختلف بیشترین منفعت را برای حلقه انحرافی و اصلاح طلبان در پی خواهد داشت .
با این تفاسیر مشخص نیست در صورت عدم موفقیت این کاندیدای همیشگی -که دور از ذهن نیست- و با توجه به احتمال پیروزی جریان اصلاح طلب و یا کاندیدای مورد نظر دولت - در صورت تکثر کاندیدای اصولگرا- ، آیا رضایی به مردم خیانت کرده است یا خیر؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر