دعای عظم البلا سفر آیت الله نوری همدانی به بروجرد
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید قم 12 اردیبهشت ماه به بروجرد سفر خواهد کرد.وی پیش از سفر به بروجرد با مردم و مسئولان در خرم آباد نیز دیدار می کند.


به گزارش روزهای بروجرد به نقل از مهر، سرهنگ علی حسین پازدار صبح یکشنبه در این رابطه به خبرنگاران و رسانه ها گروهی گفت: آیت الله نوری همدانی بعد از ظهر دوشنبه، 9 اردیبهشت ماه وارد خرم آباد می شود و پس از برگزاری مراسم استقبال، ایشان در گلزار شهدای این شهر حضور می یابد.

وی افزود: در روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه آیت الله نوری همدانی در مصلای الغدیر خرم آباد در جمع علما، روحانیون و ائمه جمعه استان حضور خواهد یافت.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: بعداز ظهر سه شنبه 10 اردیبهشت نیز خانواده های معظم شهدا و مردم استان در محل مصلای الغدیر خرم آباد با آیت الله نوری همدانی دیدار خواهند کرد.

سرهنگ پازدار ادامه داد: همچنین صبح چهارشنبه 11 اردیبهشت دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان لرستان در سالن شهدای بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می شود و بعداز ظهر همین روز نخبگان و فرهنگیان با این مرجع جلیل القدر دیدار خواهند کرد.

وی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته حضرت آیت الله نوری همدانی صبح پنج شنبه 12 اردیبهشت ماه با مردم بروجرد دیداری خواهد داشت و عصر همین روز در جلسه شورای اداری استان حضور می یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: حضرت آیت الله نوری همدانی عصر جمعه 13 اردیبهشت لرستان را به مقصد قم ترک خواهد کرد.

سرهنگ پازدار یادآور شد: این مرجع عالیقدر به دعوت نماینده ولی فقیه در استان لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و استاندار لرستان به این استان سفر می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر