دعای عظم البلا بالای 60 درصد در انتخابات شرکت می‌کنند
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

 

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، مصطفی کواکبیان امروز در نشست خبری در باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوال این خبرگزاری گفت: اصلاح‌طلبان برخلاف انتخابات ریاست جمهوری، در انتخابات شوراهای اسلامی اختلاف نظر خاصی با یکدیگر ندارند، البته برخی از دوستان ما بر این باورند که در انتخابات شوراها با بقیه استان‌ها کاری نداشته و امورشان را به خودشان واگذار کنند و متمرکز بر شورای شهر تهران باشیم.


وی افزود: اما حزب مردم‌سالاری از مدت‌ها قبل گفته که در سه سطح برای شوراهای اسلامی کل کشور برنامه‌ دارد که شامل تهران، 10 کلان‌شهر اول کشور و شهرهای بالای 100 هزار نفر است.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: در تهران سعی ما بر ائتلاف در لیست پایتخت است و اعضای فعلی اصلاح‌طلب شورای شهر به علاوه پنج نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم، با همکاری سایر مجموعه‌های همسو در لیست ما قرار خواهند گرفت.

 

کواکبیان افزود: برای استان‌ها نیز سعی ما رسیدن به تعامل و ائتلاف با سایر گروه‌های اصلاح طلب است، البته در شهرهای کوچک مردم به انتخابات شوراها زیاد نگاه سیاسی ندارند، بلکه بیشتر نگاه آنها از سویی به کارآمدی و از سوی دیگر به تقسیم‌بندی‌های طایفه‌ای و عشایری است.

 

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: همه تلاش خود را برای خلق حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب به کار خواهیم بست، در سفرهایی که طی هفته‌های اخیر به استان‌های مختلف کشور داشته‌ام، مقداری گرم شدن فضای انتخاباتی حس می‌شود، ولی برآورده کننده انتظاری همچون چهار سال قبل نیست، ولی نباید مأیوس شد.


وی تصریح کرد: عده‌ای دوست ندارند مردم پای صندوق‌های رای بیایند، عده‌ای نیز از باب دلسوزی شایعاتی را مطرح می‌کنند، همچنین اینکه گفته شد شورای نگهبان فقط چهار نفر را تأیید خواهد کرد، موردی که بعد تکذیب شد، چنین خبرهایی بزرگترین زمینه‌سازی برای کسانی است که می‌خواهند در جامعه فضاسازی کنند که حاکمیت نمی‌خواهد فضای انتخاباتی شکل بگیرد و قصد برخوردهای حذفی دارند، شرکت در انتخابات فایده ندارد و رقابت جدی نخواهد بود.


کواکبیان گفت: پیش بینی من این است که میزان حضور مردم در انتخابات پیش‌رو از 60 درصد بالاتر خواهد رفت، البته به 80 درصد حضور سال 88 نخواهیم رسید، ولی میزان رأی مردم بالای 60 درصد خواهد بود؛ ارزیابی‌ها هم این موضوع را ثابت می‌کند، از سوی دیگر فایده ندارد صحبت‌های مأیوس کننده مطرح کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر