دعای عظم البلا تکثر کاندیداها هم فرصت است و هم تهدید / کمتر از 7 نامزد فعلی مقبولیت دارند
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

 

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ساری، حبیب الله عسگر اولادی امروز در جمع خبرنگاران در مازندران با اشاره به اینکه همه سلیقه‌هایی که ولایت و قانون اساسی را سرلوحه کار خود قرار دادند باید بیایند، در انتخابات نامزد خود را معرفی کنند و در انتخابات حضور داشته باشند، گفت: انتخابات جمهوری اسلامی ایران باید در جایگاه یک جشن بزرگ ملی قرار گرفته و برگزار شود.
 
وی با اشاره به اینکه رقابت سالم و بدون نزاع و منازعه در انتخابات بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: در این صورت است که انتخابات تبدیل به جشن ملی می‌شود اما اگر نزاع کنیم جنگ تحمیل می‌شود و انتخابات در منازعه سالم نمی‌ماند و بیگانگان در آن دخالت می‌کنند و فتنه ایجاد می‌شود.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری، تصریح کرد: در انتخابات باید رقابت رعایت شود و منازعه نشود و هر مجموعه نامزد خود را معرفی کند.
 
عسگر اولادی در ادامه درباره کثرت کاندیدا در اردوگاه اصواگریان گفت: حضور گسترده اصولگرایان در میدان رقابت انتخاباتی بد نیست.
 
وی با بیان اینکه تکثر نامزدها به دلیل احساس وظیفه‌ای است که هر رجل سیاسی و مذهبی دارد و این نشان می‌دهد کشور دچار قحط‌الرجال نیست افزود: تکثر نامزدها هم تهدید است، هم فرصت؛ تهدید به این معنا که آرای را می‌شکند و آرای فرد می‌کاهد و روند وفاق ملی را کند می‌کند
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری ادامه داد: فرصت است به این معنا که به هرحال سطح و عمق مشارکت را افزایش می‌دهد و نخبگان جامعه برای پیشرفت، تعالی، استحکام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در قبول مسئولیت و ریاست قوه اجرایی کشور پیشگام هستند.
 
عسگر اولادی به جریان فتنه در انتخابات سال 88 اشاره کرد و افزود: پس از انتخابات سال 88 آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی فتنه هایی را درکشورمان طراحی کردند و افرادی نیز اجرا کننده طراحی های دشمنان بودند و هنوز هم این تعداد افراد تمایل دارند رئیس جمهور شوند که این نکته مثبتی است.
 
وی با بیان این که کسانی که نامزد می شوند نباید صرفاً نزدیکان خود را به میدان بیاورند، تصریح کرد: این اقدام، نیروی نظام را به هدر داده و هزینه های انتخابات را نیز افزایش می دهد.
 
عسگر اولادی ادامه داد: کسانی که وارد عرصه انتخابات می شوند باید افزون بر مشروعیت، مقبولیت نیز داشته باشند و از بین نامزدهایی که اعلام آمادگی کردند کمتر از هفت نفر از آنها مقبولیت کلی بین مردم دارند.
 
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق از سوی نامزدهای انتخابات تصریح کر: در معرفی کاندیداها، اعم از اینکه احزاب و جریان‌های سیاسی معرف باشند یا خود نامزدها بطور مستقل بخواهند وارد عرصه معرفی شوند، باید اخلاق اسلامی را کاملا رعایت کنند.

عسگراولادی در پایان تاکید کرد: ما با توجه به آموزه‌های دینی که داریم مجاز نیستیم از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدفمان استفاده کنیم.
 
وی ادامه داد: تخریب و تضعیف شخصیت رقیب یا سیاه‌نمایی خدمات دولت‌های قبل در نظام جمهوری اسلامی که بر مبنای اخلاق و شریعت دین پایه‌گذاری شده است به هیچ‌وجه به صلاح جامعه، بویژه کاندیداها نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر