دعای عظم البلا رحيم مشايي امشب اعلام کانديداتوري مي‌کند!؟ / حلقه انحرافي: امشب "يوم الله" است
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

 

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ با نزديك شدن به زمان ثبت‌نام كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري، گمانه‌زني‌ها براي حضور برخي چهره‌هاي خاص در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بيشتر شده است.

از طرح چهره‌هاي نزديك به جريان فتنه كه بعد از انتخابات 88 با آبروي نظام بازي كردند و مردم و نظام را به دردسر انداختند گرفته تا چهره معروف دولت، همه اين روزها سوداي رياست جمهوري در سر دارند.

اسفنديار رحيم مشايي، شخصي كه از او به عنوان آقاي خاص دولت نهم ودهم اين روزها گويا فکر رفتن به وزارت کشور و ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري را در سر مي‌پروراند که البته اين موضوع هنوز به صورت رسمي از سوي مشايي و يا جريان نزديک به دولت تاييد نشده است.

اما شب گذشته يک وبلاگ منتسب به حلقه انحرافي که به عقيده بسياري از کاربران فضاي مجازي مواضع اين حلقه را به صورت دقيق و شفاف بيان مي‌کند در آخرين پست خود با يادآوري اتفاقي بزرگ که امشب رخ مي‌دهد آورده است: "نمي‌دانم آيا اين حال عجيب به اتفاقات فردا مربوط است... شايد فردا يوم الله باشد!"
 

 

صرف نظر از پست وبلاگ "مگا انحرافي" و اين که آيا بالاخره اسفنديار رحيم مشايي امشب کانديداتوري خود را اعلام مي‌کند يا نه اين است که پيش از اين هم بنا به گفته منابع و سايت‌هاي خبري دولت قصد داشت رحيم مشايي را به عنوان کانديداي دولت در همايش استاديوم آزادي معرفي کند اما در همايش مورد نظر اين امر انجام نشد.

مخالفت‌هاي گسترده از سوي جريان‌هاي مختلف با همايش يک صد هزار نفري آزادي!!! همه برنامه‌هاي دولت را به هم زد تا اسفنديار رحيم مشايي پنج‌شنبه هفته گذشته تا نزديک استاديوم آزادي برود اما قبل از سخنراني براي جمعيتي كه سازمان دهندگان شايد توانسته بودند آنرا به 50 هزار نفر برساند با تغيير مسير به سمت بهشت زهرا برود و بعد از آن هم سر خاک عسل بديعي حاضر شود و اين موضوع را هم سريع خبري کند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر