دعای عظم البلا سپاه برای مقابله هوشمندانه با فتنه جدید آماده است
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

وی با اشاره به فتنه 88 و نقش موثر سپاه در کنترل این فتنه ادامه داد: سپاه و بسیج با ورود به میدان مقابله با فتنه گران در سال 88 توانست دشمنان انقلاب اسلامی را در دستیابی به اهداف خود ناکام گذارد.

سردار خوشنواز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر گسترش فعالیت سپاه با توجه به اصل 150 قانون اساسی در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن خاطر نشان کرد: سپاه براساس وظایف قانونی و ذاتی خود در جهت تحکیم انقلاب اسلامی و تجلی مردمی بودن سپاه همواره در ارائه خدمات مختلف به مردم ایران اسلامی پیشتاز بوده است.

وی ادامه داد: ورود سپاه در حوزه های مختلف مانند عرصه های فرهنگی ، اجتماعی و سازندگی کشور در امتداد اصل 150 قانونی اساسی به انجام وظایف محوله و ماموریت اصلی خود یعنی نگهبانی و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) با اشاره به مقوله کادرسازی و تربیت نیروی انسانی متعهد، انقلابی و کارآمد در سپاه اظهار داشت: موفقیت های علمی سپاه در دانشگاهها و مراکز علمی تحقیقاتی خود نشان دهنده تلفیق روحیه معنوی با علوم روز دنیا است و شهید تهرانی مقدم از نمونه های واقعی تجلی این مهم است.

وی افزود: همواره در مراکز آموزشی سپاه بر افزایش روحیه معنوی در میان پاسداران تاکید ویژه شده است و در این راستا کسب جایگاه علمی مناسب نیز ناشی از بکار گیری تجارب ارزشمند رزمندگان انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب اسلامی و افزایش روحیه معنویت گرائی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر