دعای عظم البلا همراه با انتخابات ریاست جمهوری 92
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

کشور به کیمیای مدیریت احتیاج دارد/ بعید است سعید جلیلی کاندیدا شود
غلامعلی حداد عادل عضو ائتلاف پیشرفت بعد از ظهر امروز در جمع بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با اشاره به موضوع «استقلال» در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: استقلال اولین کلمه اولین شعار ملت ایران در انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در تظاهرات سال 1357 اولین شعار که در واقع گسترده‌ترین شعار هم بود و هنوز هم قدرت خود را حفظ کرده است، «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» بود و مردم در سراسر ایران به طور طبیعی روی کلمه استقلال پافشاری کردند و آن را بر زبان آوردند.

وی یادآور شد: علت این اجماع ذهنی و قلبی مردم در انقلاب بر روی استقلال این بود که همه می‌دانستند ریشه گرفتاری‌ها و مشکلات و عقب‌ماندگی کشور نداشتن استقلال بوده است که نمونه‌های بسیاری از این موضوع در تاریخ وجود دارد.

حدادعادل بر همین اساس به خاطرات بعضی از رجال دوره گذشته در زمان پهلوی و طاغوت اشاره کرد که در واقع نداشتن استقلال در ایران را به تصویر می‌کشد.

 


 


مشاور عالی مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه اولین گوهری که انقلاب اسلامی به ما عطا کرده است، استقلال است، اظهار داشت: این مسئله موضوعی است که هیچ گروه سیاسی در ایران درباره آن تردید ندارد؛ ممکن است در شیوه اداره کشور برخی مسائل مطرح باشد اما حقیقت این است که استقلال کشور قابل خدشه نیست و این یک نکته مهم، محوری و اصل است که می‌تواند همه ما را دور یکدیگر جمع کند.

عضو ائتلاف پیشرفت با تاکید بر اینکه در این زمینه می‌توان به جغرافیای منطقه و کشورهای اطراف نگاهی داشت، تصریح کرد: بنده از شیخ‌نشینان خلیج فارس صحبت نمی‌کنم اما می‌توان دید که کشوری با سابقه‌ای مثل ترکیه در حال حاضر در قضیه سوریه چگونه عمل می‌کند. (لینک خبر)
 


عارف در جمع دانشجویان مشهد:
‌انتخابات 88 ‌بدون تقلب برگزار شد/برخی‌ سال 88 تسویه حساب شخصی کردند

محمدرضا عارف در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع انتخابات در محل دانشکده علوم اداری دانشگاه فردوسی این شهر اظهار کرد: رشد و توسعه نوار مرزی و نگاه ویژه به مناطق محروم از اولویت‌های کاری بنده است.

عارف با بیان اینکه باید انتخابات خردادماه 92 زمینه‌ای برای تحقق حماسه سیاسی باشد، خاطرنشان کرد: باید اتفاقات سال 88 شفاف‌سازی و با سازوکاری مناسب حل و فصل شود.

وی ادامه داد: افرادی که در حال حاضر به خاطر حوادث 88 در زندان به سر می‌برند به انقلاب خدمات ارزنده‌ای داشتند و از یاران امام بودند و از همین حیث باید نسبت به آزادی و حل مشکل آنها در انتخابات پیش رو سازوکاری ارائه شود.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم با تأکید بر اینکه در انتخابات 88 تخلف صورت گرفته یادآور شد: من اعتقاد دارم در انتخابات 88 تخلف صورت گرفته نه تقلب.

وی تأکید کرد:‌ نباید به خاطر برخی تسویه‌ حساب‌های شخصی انتخابات در کشور زیر سئوال برود. ( لینک خبر )
 


تحریم ها نه کاغذ پاره اند، نه فلج کننده
ائتلاف سه گانه اصولگرایان، اولین ائتلاف انتخاباتی برای خردادماه 92 است که از چندماه پیش و به یکباره در فضای انتخابات زده کشور بر سر زبان ها افتاد؛ ائتلافی متشکل از علی‌اکبر ولایتی، محمدباقر قالیباف و غلامعلی حدادعادل.

محمد باقر قالیباف؛ شهردار 52 ساله تهران؛ از اعضای ائتلاف پیشرفت با توجه به اهمیت دو حوزه سیاست خارجی و اقتصادی برنامه های خود را پیرامون این دو حوزه مهم مطرح کرد.
 


لازم به ذکر است این عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان با بیان اینکه هر سه عضو این ائتلاف همچنان قویا به این ائتلاف پایبندیم، عنوان کرده بود: ائتلاف سه گانه در قالب یک رویکرد جدید و بی نظیر، ائتلاف ایمانی و عقیدتی تلقی می شود که بر مبنای وحدت و همدلی پیرامون آرمان ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و احساس مسئولیت حول مهمترین دغدغه ها و منافع و مصالح ملی کشور شکل گرفته است و ان شاالله به همین گونه نیز تداوم خواهد یافت.

در ادامه گزیده مصاحبه محمدباقر قالیباف با تسنیم را به انتخاب مشرق در (اینجا) می خوانید؛ ()

 



از کابینه احمدی‌نژاد استفاده می‌کنم
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی امروز در جمع مردم بوشهر گفت: مکانیسم ائتلاف بین همفکران ما وفای به عهد بوده و ساختار الزام‌آوری نداریم و موضوع مهم برای ما وفای به عهد است.

وی بیان کرد: باور بنده این است که تحول در جامعه نیازمند برنامه‌، نظم و قانونمداری بوده و بسیاری از آسیب‌های کشور ناشی از بی‌قانونی و بی‌نظمی است و بداخلاقی‌ها هم به بی‌نظمی اضافه شده، که راه حل آن این است که از مسیر اشتباه برگشته و به اخلاق و قانون برسیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شعار انتخاباتی‌اش مبنی بر دولت قانون، تولید و اشتغال بر پایه تدبیر، اقتدار و صداقت اظهار داشت: دولت قانون‌مند بر اساس قانون کار می‌کند و از همین مسیر مردم ثروتمند خواهند شد، ما یارانه‌ها را افزایش می‌دهیم، اما قرار نیست مردم با یارانه‌ها زندگی کنند.

پورمحمدی گفت: اگر دولت قانونمند و مردم هم ثروتمند شوند با این حساب دیپلماسی ما هم قوی خواهد شد، چرا که قدرت در دنیای امروز بستگی به اقتصاد و وحدت مردم دارد.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با احتمال به کارگیری اعضای دولت نهم و دهم در کابینه خود، تصریح کرد: دوستان زیادی در دولت نهم و دهم دارم که در صورت موفقیت بنده در انتخابات، از آن‌ها استفاده می‌کنم.

پورمحمدی گفت: در سطوح عالی، میانی و پایین افراد باسواد و سالم زیاد داریم که استفاده از این نیروها به نفع کشور خواهد بود. (
لینک خبر)
 


گزارش "مشرق" از نشست عارف در دانشگاه شریف
محمد رضا عارف از جمله کاندیدای های مطرح شده در جبهه اصلاح طلبان، امروز در جمع دانشجویان دانشگاه شریف به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

او در ابتدای اظهارات انتخاباتی خود اینگونه عنوان کرده بود که «اگر حضور من تنها ده درصد در حضور پرشکوه مردم تأثیرگذار باشد، در انتخابات شرکت خواهم کرد» اما مدتی بعد با جدی شدن نامزدی او در انتخابات، طیفی از روزنامه های زنجیره ای داخلی و سایت های اینترنتی فتنه سبز در خارج ضمن حمله به عارف، او را «اصلاح طلب بدلی» و «کسی که از سوی نظام برای نامزدی تحریک شده» معرفی کردند.

اما عارف در اظهارات امروز خود در دانشگاه شریف این موضوع را به خوبی برای دانشجویان شفاف کرد که اصلاح طلبی است قانون مدار و با تندروی برخی از بزرگان اصلاح طلب مانند موسوی خوئینی ها موافق نیست.

او در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا تکلیف خود را با کسانی که او را اصلاح طلب نمی دانند مانند (موسوی خوئینی ها) و از برخی اظهارات او در قبال تندروی های سال 88 ناراحتند، پاسخ داد: من نمی توانم برای دلخوشی کسی حرف بزنم، مواضع خودم را و حرف های دلم را صریح می گویم و خواهم گفت.

 

 



محمد رضا عارف که در تالار جابربن حیان دانشگاه شریف به سوالات دانشجویان پاسخ می داد، با سوالاتی از جنس های متفاوت مواجه می شد. یکی از مواضع دوگانه عارف در قبال حرکات ساختارشکنانه برخی از اصلاح طلبان در سال 88 انتقاد می کرد، دیگری موسوی و کروبی را پاره های تن اصلاح طلبان خطاب می کرد و خواستار موضع گیری عارف در قبال آنان بود و دانشجویی دیگر از نقاط قوت دولت احمدی نژاد می پرسید. (لینک خبر)

تكثر در كانديداها مشکل امروز کشور است/کابینه نهایی‌ام را انتخاب كرده‌ام
محمد شریعتمداری را همه به عنوان یک چهره اقتصادی می شناسد؛ چهره‌ای که در انتخابات ریاست جمهوری سال 76 در جمعیت دفاع از ارزش ها به دنبال ریاست جمهوری ری شهری بود. شریعتمداری از دیگر چهره های مطرح شده در جبهه اصلاح طلبان برای کاندیاتوری است، او در خصوص کنار کشیدن خود از کاندیداتوری در انتخابات گفته است: اگر هاشمی رفسنجانی، خاتمی، ناطق و حسن خمینی کاندیدا شوند او کنار خواهد کشید.


 

شریعتمداری در این مصاحبه می گوید: من معتقدم هم در سياست‌ورزي در حوزه بين‌الملل ما مي‌توانستيم از روش‌هاي مناسب‌تري استفاده كنيم تا هزينه‌هاي ملت ايران را در اين عرصه به حداقل ممكن كاهش دهيم و هم مي‌توانستيم با پيش‌بيني برخي از اين تحريم‌ها شرايطي را فراهم كنيم تا آثار اين تحريم‌ها ديرتر از آنچه امروز در اقتصاد ايران نمايان شده، ‌بروز پيدا كند و در اين فرصتي كه به مسوولان سياست خارجه كشور مي‌داديم شرايطي فراهم مي‌كرديم تا در مذاكره درباره حق غيرقابل انكار ملت ايران، به نتايج منطقي و قابل قبولي برسد. (لینک خبر)

لاریجانی گفت «‌مشایی» را من به احمدی‌نژاد معرفی کردم
صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با حضور در جمع بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس، فعالیت در بسیج دانشجویی را در این مقطع تاریخی همانند اهمیت حضور در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: این حرف را کسی می‌گوید که خودش بسیجی بوده و آن دوران را درک کرده است.

محصولی ادامه داد: در حال حاضر در این جبهه سیاسی پیچیدگی‌ها بسیار زیاد است و تیرها از پشت سر اصابت می‌کند، برخلاف دوران جنگ که تیرها فقط از جلو اصابت می‌شد از این رو مقام معظم رهبری هم در امر بصیرت افزایی تاکید فراوانی دارند.


 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه در این شرایط بررسی آرایش‌های سیاسی کشور بسیار مهم است افزود: درحال حاضر ممکن است درک ما از واقعیات آرایش گروه‌های مختلف دچار ابهام باشد چراکه آنها را بیشتر از زبان رسانه‌ها می‌شنویم در حالی که برای درک واقعیات باید بسیار دقیق بود و به مواضع دشمن نیز توجه داشت. این موضوع قابل درک است که دشمن با کدام یک از گروههای داخل احساس نزدیکی بیشتر و با کدام احساس نزدیکی کمتر و با کدام احساس عناد و دشمنی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بخاطر موضع گیری صریح مقام معظم رهبری کسی جرات ندارد که بگوید الآن با آمریکا مذاکره برقرار می‌کنیم تصریح کرد: برخی این موضوعات را در قالب اینکه نباید با کل دنیا درگیر شد یا نباید با سیاست خارجی هزینه برای کشور درست کنیم ابراز می‌کنند که این نوعی ارتجاع گفتمانی است. این جملات شاید بطور مستقل خوب بنظر بیاید ولی اگر ما نگوییم چه کاری با کل دنیا درگیر شدن است و یا چه کاری موجب هزینه در سیاست خارجی است برداشت استفاده از این جملات برای جذب قشر خاکستری می‌شود؛ ما نباید در تبلیغات‌مان از ادبیاتی استفاده کنیم که از دهان دشمنان ما و از شبکه‌های معاندی مثل BBC و VOA پخش می‌شود هرگونه استفاده از این نوع ادبیات یک پیام سازش ارتجاعی در مقابل گفتمان استقامت است. ()

هاشمی و خاتمی کاندیدا معرفی کنند
حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران در حاشیه مراسم ختم پدر علی تاجرنیا فعال اصلاح طلب که امروز سه شنبه در مسجد نور تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه فعالیت شما در جبهه اصلاحات چگونه است، گفت: من فعلا فعالیتی در احزاب ندارم و عضو هیچ حزبی نیستم.


 

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا ممکن است آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات این دوره همانند انتخابات 84 حضور پیدا کند، گفت: انتظارات از آقای هاشمی بالاست. البته این انتظارات به معنی آمدن نیست. مهم این است که در بحث انتخابات ورود پیدا کنند بالاخره کمک کنند انتخابات به سمت و سویی رود که با نظم و انضباط بیشتری پیش رود، اگر کاندیدای برجسته ای را به مردم معرفی کنند نتیجه انتخابات هر چه باشد موجب سربلندی مردم می شود.

مرعشی ادامه داد: انتخابات نباید موجب تجزیه جناح های سیاسی یا به شاخه های سیاسی شود. آقای هاشمی و خاتمی بهتر است با اتحاد با هم فردی را برای کاندیداتوری معرفی کنند این کار می تواند به اصولگرایان نیز کمک کند تا آنها نیز از تشتت خارج شوند. (
لینک خبر)


فردی که برخی اطرافیانش غرق در فساد هستند نمی تواند مدعی مبارزه با مفاسد باشد
علیرضا زاکانی در گفتگو با مهر در واکنش به اظهارات روز گذشته احمدی نژاد گفت: فردی که برخی اطرافیان و نزدیکانش غرق در فسادهای مالی و اقتصادی هستند نمی تواند مدعی مبارزه با مفاسد اقتصادی باشد.

وی با اشاره به پرونده های اختلاس 3 هزار میلیاردی، بیمه ایران و چندین پرونده اقتصادی بزرگ دیگر که بنا به ملاحظاتی هنوز رسانه ای نشده است گفت: متاسفانه متهمان این پرونده ها جزء حلقه معتمدین رئیس جمهور هستند و آقای احمدی نژاد آنها را خط قرمز خود می داند.


 

وی همچنین به آفت های مبارزه شعاری با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و افزود: متاسفانه در 24 سال گذشته هیچ اقدام قابل توجهی از سوی دولتها برای مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت نگرفته و صرفا به برخورد شعاری و تبلیغی بی اثر بسنده شده است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در مجلس هفتم، با یاداوری پرونده هایی نظیر مبارزه با مفاسد اقتصادی و مدیریتی دانشگاه آزاد در زمان ریاست جاسبی گفت: در آن زمان که مدیریت وقت دانشگاه آزاد بخشهایی از قوای سه گانه کشور و افراد صاحب نفوذ را وامدار خود کرده بود و شبکه شبهه مافیایی به راه انداخته بود بسیاری از افراد، حاضر به همراهی برای اصلاح و ریشه کن کردن این فساد بزرگ نبودند اما زمانی که ماهیت تخلفات و مفاسد مدیریت وقت دانشگاه آزاد مشخص شد، آقای احمدی نژاد با ورود به موضوع سعی در بهره برداری تبلیغاتی از این پرونده کرد و بعدا نیز در اقدام کاملا متضاد تلاش نمود رئیس معزول دانشگاه آزاد را به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی در آورد. (لینک خبر)


چرا هاشمی ائتلاف 2+1 اصلاح طلبان را مطرح می کند؟
چندی پیش برنامه ریزان سیاسی جبهه اصلاحات طیّ جلساتی منظّم دور هم گرد می آمدند تا برای پیشبُرد اهداف انتخاباتی اخیرشان به یک استراتژی واحد دست یابند و همه قبایل اصلاح طلب برای نیل به آن به تشریک مساعی بپردازند. در نهایت هفتم اسفندماه گذشته بود که رسانه های معتبر داخلی از راهبُرد نهایی و انتخاباتی «اتاق فکر اصلاحات» پرده برداشتند.
نام «اتاق فكر اصلاحات» به شورایی بالادستی اطلاق می شد كه هر دو هفته يكبار با حضور چهره هاي شاخص اصلاح طلب از «مجمع روحانيون مبارز»، احزاب منحلّه «مشاركت» و «سازمان مجاهدين»، «كارگزاران» و «شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات» به دعوت «خاتمي» و با حضور افرادی چون «غلامحسین كرباسچي»، «عبدا... نوري»، «رضا خاتمي»، «مجید انصاري»، «علی نجفي»، «اسحاق جهانگيري» و ... برگزار مي شد.

گزارش ها مشخّص کردند که راهبُرد کانونی اصلاح طلبان برای انتخابات پیشرو "كانديداي حدّاكثري و انتظارات حدّاقلي" است.

این گزارش ها البتّه بعدها و در لفّافه طیّ اظهارنظرهای سیاسیّون این جبهه سیاسی تکرار می شد و این خود دلیلی بر صحّت و قوّت این گزارش ها می توانست باشد. (لینک خبر)


ثبت‌نام هر سه عضو ائتلاف در انتخابات/ تکذیب کناره گیری حداد
دبيرکل مجمع جهاني بيداري اسلامي در نشست خبري صبح امروز خود که با حضور دهها خبرنگار داخلی و خارجی برگزار شد، به تشریح جزئیات "اجلاس جهاني علما و بيداري اسلامي" پرداخت و با بیان اینکه از سال 1389 شاهد هستيم که موج بيداري در جهان آغاز شده است و در اين راستا مقام معظم رهبري در 14 بهمن 1389 بشارت دادند که جهان در آستانه تحول جديدي است، گفت: در 27 شهريور سال 1390 همايش بيداري اسلامي با حضور علماي کشورهايي که در آن‌ها انقلاب رخ داده بود آغاز شد که انعکاس بسيار خوبي را نيز در جهان و منطقه در پي داشت.

وی با اعلام اینکه مهمترين اجلاس مجمع بیداری اسلامی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آينده با حضور علماي 82 کشور جهان در سالن اجلاس برگزار خواهد شد، آنرا اقدامی بزرگ توصیف کرد که ثمرات زیادی نیز به همراه خواهد داشت.

واکنش دکتر ولایتی به انفجارهای اخیر در آمریکا

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل همچنین خصوص ارتباط دادن انفجارهای اخیر در بوستون آمریکا به مسلمانان گفت: دشمنان جهان اسلام هر اتفاق سوئي كه رخ مي‌ دهد را به مسلمانان نسبت مي‌دهند در حالي كه اين حوادث حكايت از انحطاط رو به افزايش جامعه آمريكا و رفتارهاي سوء مديريت دولت آمريكاست.

وي یادآور شد: اين خشونت‌ها در آمريكا حكايت از بحران درون جامعه آمريكايي داشته و ربطي به مسلمانان ندارد. (لینک خبر)


"جنبش سبز" یک جریان برانداز است
مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان در گفتگو با تسنیم به تشریح وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده پرداخت.

محتشمی می‌گوید: "آقای سروش یک فرد ضد انقلاب نیست و یک منتقد، متفکر و فیلسوف است، نقدهائی هم به ما دارد، پس به دلیل اینکه با ما در برخی امور همراهی ندارد مطرود می‌شود.


 

وی معقتد است در بین اصلاح‌طلبان یک انسجام جامع و کامل نمی‌بینیم لذا وقتی قرار است اندیشه یک جریان حزبی تدوین شود، ابتدا و انتهای زنجیره باید به اصطلاح یا از غلظت یا از رقت یکسانی برخوردار باشد.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان اذعان می‌کند که عدم پذیرش نتیجه انتخابات از اشکالات اصلاح‌طلبان است و می‌گوید به دلیل اینکه اصلاح‌طلبان یا به اصطلاح چپ‌ها همیشه در قدرت بودند، دل کندن از آن یک مقداری سخت است و شاید دلیل عدم پذیرش نتیجه انتخابات توسط اصلاح‌طلبان به همین دلیل است. (لینک خبر)

فرصت تعدد کاندیداها به تهدید تبدیل نشود
محمدرضا باهنر نامزد انتخابات ریاست جمهوری و عضو ائتلاف پنجگانه اصولگرایان در نشست خبری که عصر امروز سه شنبه در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: انتخابات آتی ریاست جمهوری دو ویژگی منحصر به فرد دارد که یکی وضعیت کلی ایران در داخل و دیگری درگیری‌ها و مسائلی است که با نظام بین‌الملل به خصوص شورای امنیت داریم.

وی افزود: از طرف دیگر افراد مطرحی که فعلا در انتخابات و رقابت حضور پیدا کردند به نظر می‌رسد بیش از دفعات قبل است که برخی آن را فرصت و برخی تهدید می‌دانند.


 

با هنر در ادامه تصریح کرد: به نظر من این موضوع حتما الان یک فرصت است که هم به گرم شدن فضای انتخابات کمک می‌کند و هم اینکه جریانات می‌توانند از درون خود یک انتخاب داشته باشند و بعد فردی را بین احزاب انتخاب کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: اگر این موضوع توسط احزاب و گروه های سیاسی خوب مدیریت نشود و کاندیدها به مدیریت واحد تن ندهند، این تکثر کاندیدها می‌تواند تبدیل به تهدید شود و شاهد پراکندگی آرا باشیم.

باهنر همچنین تاکید کرد باید سعی کنیم مدیریت واحد در این خصوص ایجاد شود.

باهنر ادامه داد: تنوع کاندیداها باید مدیریت شود چرا که هر چه به اوج انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم و هر چه به روز برزگرای انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، قاعدتا هیجانات انتخابات سنگین‌تر و بیشتر می‌شود و کنار رفتن کاندیدا مشکل‌تر خواهد شد. (لینک خبر)

به لنکرانی گفتم تکلیفی برای نامزدی ندارم
مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، دیدار انتخاباتی اش با کامران باقری لنکرانی را تایید کرد.

وی با بیان اینکه لنکرانی پیش از اینکه رسما نامزد جبهه پایداری شود، از من برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده بود افزود: آقای لنکرانی از دوستان صمیمی بنده است و حتی بنده و ایشان در دولت نهم همواره درکنار یکدیگر می‌نشستیم چرا که از لحاظ فکری و اعتقادی به یک دیگر خیلی نزدیک هستیم.

میرکاظمی با بیان اینکه لنکرانی دوست صمیمی او است افزود: آقای لنکرانی علاوه بر دوستی صمیمانه، پزشک بنده نیز است؛ هر وقت مشکلی برایم پیش بیاید با ایشان مشورت می‌کنم و از نقطه نظرات و طبق تجویز پزشکی ایشان عمل می‌کنم.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه چندین جلسه با لنکرانی درباره مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشته است، خاطر نشان کرد: ایشان از من خواستم که کاندیدای انتخابات شوم اما ایشان لطف دارند و بنده به آقای لنکرانی گفتم که تکلیفی ندارم.

میرکاظمی درادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی لنکرانی گفت: آقای لنکرانی فردی ولایت مدار، باهوش است که در حوزه های سیاسی نیز وارد شده است. (لینک خبر)

واکنش وزیر ارشاد به خبر کاندیداتوری‌اش
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در حاشیه جشنواره میلاد کوثر در پاسخ به سئوالی درباره کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: نه، این مسئله صحت ندارد و من برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ندارم.

وی افزود: فعلا فعالیت‌های گسترده‌ای را در وزارت ارشاد در دست انجام داریم که وقت زیادی از ما می‌گیرد.

حسینی در پاسخ به سئوال خبرنگاری هم که پرسید، موضوع تصدی مسئولیت سازمان صداوسیما پس از پایان دوره وزارت هم مطرح است، در حالی که می‌خندید، گفت: من که همیشه در صداوسیما هستم! ولی این مسئله هم صحیح نیست و من برنامه‌ای در این مورد ندارم. (لینک خبر)

عکس/سلام بر روحانی، درود بر خاتمی (لینک خبر)
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر