دعای عظم البلا در جایگاهی هستم که به مشکلات اشراف کامل دارم / لاریجانی نمی‌آید
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

وی با اشاره به مسائلی که در برخی رسانه‌ها مطرح شده مبنی بر اینکه حضورش در انتخابات به سبب خوابی بوده که از آیت الله بهجت و توصیه ایشان به حضور دیده گفت: مطرح شدن چنین موضوعی و اینکه به استناد یک رویا وارد چنین عرصه‌ شده ام مصداق بداخلاقی سیاسی است.


ابوترابی فرد در خصوص صحبت‌های باهنر که مدعی شده در بین اعضای ائتلاف معروف به اکثریت اصولگرایان بیشترین رای را دارد گفت: مناسب‌تر است موسی‌پور دبیر ائتلاف در این خصوص اعلام نظر کند.


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب نیازمند یک تحول جدید در عرصه مدیریت کشور می‌باشد که مبتنی بر علم و اخلاق برای برون رفت از چالش‌های اجتماعی با استفاده از راهکارهای منطقی باشد.


وی افزود: اعتقاد به ضرورت شکل‌گیری گفتمان اخلاق‌محور و نگاه به اسناد بالادستی نظام در حرکت‌های مدیریتی و اجرای برنامه‌های نهادینه در کشور از ضرورت‌های مدنظر ماست.


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ظرفیت فراوانی در کنار چالش‌های اقتصادی سیاسی و فردی در کشور ما وجود دارد و باید از این ظرفیت متراکم نظام که سرمایه بی‌بدیل ملت بزرگوار ایران است استفاده کرد زیرا آنان بصیرت و درک سیاسی خویش را در 22 بهمن سال 91 نشان دادند.


ابوترابی در خصوص آخرین وضعیت حضور و یا عدم حضور علی لاریجانی در انتخابات پیش رو گفت: برمبنای صحبت هایی که با لاریجانی داشته‌ام وی رقبتی به حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری ندارد.


وی افزود: دهه چهارم انقلاب که عدالت و پیشرفت و نامگذاری شده مدیرانی در طراز همین دهه می‌خواهد که با حرکت‌ها هماهنگ باشند و قله‌های بلند را فتح کنند.


این نامزد انتخابات بیان کرد: بنده با داشتن چهار دوره سابقه حضور در مجلس شواری اسلامی سه دوره نائب رئیسی مجلس و سه دوره نائب رئیسی مجلس اشراف مناسبی بر مسائل کشور داشته و از ظرفیت‌ها آگاهی دارم.


ابوترابی‌فرد در خصوص احتمال کناره‌گیری به نفع افراد شایسته‌تر تصریح کرد: با هدف به نتیجه رساندن اهداف که عرض کردم وارد عرصه شده‌ام لذا اگر احساس کنم حضورم در تقابل با این اهداف است به‌گونه‌ای دیگر عمل خواهم کرد.


وی در پاسخ به سوالی پیرامون کمک برخی از عناصر جبهه پایداری به ستادهای این کاندیدا بیان کرد: در گفت‌وگوهای قبلی نیز ذکر کرده‌ام که برخی از جوانان و نیروهای نزدیک به جبهه پایداری نسبت به حضور من در عرصه اظهار تمایل کرده‌اند و با ستادهای این جانب در سطح کشور همکاری نزدیک دارند.


وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که خواستار بیان سابق اجرایی او شده بود گفت: نباید نگاه به مدیریت‌ها نگاه پروژه‌ای باشد گاهی تصمیمات برمبنای چنین نگاهی گرفته می‌شود حال آنکه ما نیازمند نگاهی راهبردی و استراتژیک با اشراف بر مسائل کشور هستیم. بنده با توجه به جایگاهم در مجلس شورای اسلامی و به‌عنوان نائب رئیس و حضورم در کمیسیون تلفیق همچنین نقشی که در برنامه پنجم توسعه داشتم بدون تردید از اشراف و آگاهی کامل برخوردار هستم.

 

وی تصریح کرد: نباید جایگاه مدیران پروژه‌ای را با مدیران قانون‌گذار مقایسه کرد. در جایگاهی هستم که مشکلات را با اشراف کامل می‌بینم.


ابوترابی‌فرد گفت: باید حجم دولت کاهش یابد و نقش خود را به نظارت بر انجام صحیح حرکت‌ها تغییر دهد و مسائل و کارهای اجرایی به مردم واگذار گردد. طی دولت‌های ده‌گانه گذشته ورود دولت به فعالیت‌های که اساسا مربوط به دولت‌نبوده سبب شده است وظایف اصلی خویش باز بماند.


این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: باید بودجه مبتنی بر عملکرد دستگاه‌ها بسته شود تا وابستگی به درآمدهای نفتی صفر گردد.


نائب رئیس مجلس بیان کرد: در ادوار اخیر کسانی مدیریت حوزه اجرایی را برعهده داشتند که با مسائل کلان ناآشنا هستند.


وی مدیران اجرایی را در مقایسه با خود همچون راننده اتوبوس‌های عنوان کرد که نیاز به مدیری برای اداره کل ترمینال مسافربری دارد.


این نامزد انتخابات در واکنش به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور که در سفر خوزستان صحبت از رایانه‌ 250 هزار تومانی کرده بود گفت: امروز اقتصاد کشور دچار نوسانات نرخ ارز تورم بالا و کاهش ارزش پول ملی است که بنگاه‌های اقتصادی را به چالش کشیده است.


ابوترابی‌فرد افزود: اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها باید زمانی کلید بخورد کرد که فضای اقتصادی کشور ثبات نسبی داشته باشد و بتوان تورم را کنترل کرد. آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در شرایط فعلی سبب نوسان بیشتر ارز و تورم خواهد شد. در مرحله دوم عمده نگاه معطوف به تولید می‌باشد زیرا وجود شغل است که سبب حفظ شخصیت و افزایش درآمد مردم خواهد شد منابع درآمد حاصل از طرح نیز باید به صورت خدمات درمانی رایگان یا کم هزینه در اختیار مردم قرار گیرد.


وی در پاسخ به خبرنگاری که مطرح کرد گویا اقبال به ائتلاف پیشرفت بیش از ائتلاف اکثریت می‌باشد یادآور شد: بنده حدود دو هفته است که به صورت رسمی وارد عرصه حضور در صحنه انتخابات شده‌ام حال آنکه برخی ماه‌ها قبل و یا حتی چند سال قبل فعالیت در این صحنه را شروع کرده‌اند همین تقدم حضور باعث بالا رفتن میزان نظرسنجی‌ها خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر