دعای عظم البلا معرفی یک کاندیدا به معنای ساقط شدن تکلیف نیست / اصلح را تحقیق کنید
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

وی تأکید کرد: اولین و مهم‌ترین خدمت به دیگران این است که به درد زندگی ابدی شان بخورد و آن هیچ راهی جز اسلام نیست.


مصباح با بیان اینکه بالاترین دغدغه باید رواج باورهای اسلامی و ارزش‌های اسلامی باشد و سپس نوبت به مادیات منجمله مسکن و امنیت می‌رسد گفت: بین متناهی و لامتناهی هیچ رابطه‌ای وجود ندارد.


عضو شورای فقهای جبهه پایداری ادامه داد: کسانی بودند که در زمان شاه شبانه با اسلحه تا صبح بدون اینکه کسی حتی شخص امام بفهمد شبانه روی پشت‌بام منزل ایشان کشیک می‌دادند و این نشان دهنده علاقه عجیب مردم به حضرت امام بود.


وی با اشاره به فرمایش حضرت امام در خصوص اینکه یاران من در گهواره هستند گفت: اینکه چه کسی به امام خبر داده بود و امام مطلع بود که نهضت این‌قدر ادامه پیدا می‌کند که نوزادان رشد می‌کنند که یار امام می‌شوند نیز جای شگفتی دارد.


علامه مصباح تأکید کرد: امام در 50 درصد اجر کارهای نیک پس از رحلتش شریک است.


وی با بیان اینکه بیش از همه باید نگران دین جوانان باشیم و همان‌طور که رهبری گفتند دشمنان قلب جوانان را هدف گرفته و قصد نابودی ایمان آنها را دارد.


عضو مجلس خبرگان تأکید کرد: کسانی سرکار بیایند که دغدغه دین جوانان را داشته باشند.


وی با انتقاد از اینکه تفکری مورد توجه بسیار از خواص نیست افزود: برخی خدمت را تنها در مادیات می‌بینند و ذهن به سمتی نمی‌رود که دین مردم رشد بکند تا به سعادت ابدی برسند و این یک ضعف فرهنگی است.


علامه مصیاح با بیان اینکه همه مردم می‌توانند در مدیریت کشور شریک باشند افزود: رای شما باعث می‌شود اگر فرد صالحی سرکار بیاید به همه ابعاد زندگی مردم خدمت کند خصوصا اگر دلش برای دین مردم هم بسوزد.


علامه مصباح تصریح کرد: رای که شما به صندوق می‌اندازید خدمتی است به میلیون‌ها مسلمان.


وی با تأکید بر اینکه در انتخابات نباید هوی و هوس را در نظر داشت افزود: در انتخاب خود مدنظر داشته باشید که فرد چه خدمتی می‌تواند به اسلام و مسلمین بکند حتی اگر با او مشکل و کدورتی دارید باید او را انتخاب کنید.


عضو خبرگان رهبری ادامه داد‌:‌ اگر کسی بتواند نیازهای معنوی شما را تأمین کند و در کنارش مشکلات مادی را نیز حل کند و همچنین عرضه و انگیزه‌اش را نیز داشته باشد با مورد توجه قرار گرفت.


وی ادامه داد: بجا نیست که توقع داشته باشیم یک فرد با محدودیت‌ها و تزاحمات مشکلات داخلی و خارجی، تمام مشکلات مادی را حل کند؛ توقع باید معقول باشد.


علامه مصباح تأکید کرد: همیشه فرصت حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر فراهم نمی‌شود و این به مثابه نسیمی است که قرار است در فضای کشور وزیدن بگیرد.


وی انداختن رای در صندوق برای رضای خدا را خدمت به هفتاد و چند میلیون ایرانی و کشورهای مسلمان دیگر دانست که آثارش تا بی‌نهایت ادامه دارد.


عضو مجلس خبرگان با تأکید مجدد بر اینکه اصلح را بدون هوی نفس انتخاب کنید خاطرنشان کرد: باید تلاش کنید اصلح را بدون هوی نفس انتخاب کنید که اگر محضر امام زمان رسیدید بگوید آفرین و به کسی رای بدهید که بتواند به اسلام و مسلمین خدمت کند.


وی در ادامه خواست تا مردم برای انتخاب اصلح تحقیق کنند و اگر آن فرد را پیدا کردند باید به او رای بدهند.


علامه مصباح با اشاره به لنکرانی نامزد جبهه پایداری گفت: اگر کاندیدایی که دوستان معرفی کردند باورش این باشد که کاندیدای بهتر از او وجود دارد نباید نامزد انتخابات شود.


وی با بیان اینکه اولین شاخص کاندیدای اصلح را اهتمام به ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: ولایت‌مداری و داشتن شرایط عمومی داشتن تجربه مدیریت و کارآیی از دیگر لازمه‌های کاندیدای اصلح است.


عضو خبرگان ادامه داد:‌ عزیزان جبهه پایداری ماه‌ها تلاش کردند تا اصلح را معرفی کنند و البته معرفی کردن کاندیدا به معنای ساقط شدن تکلیف نیست و باید تحقیق کنید و مطمئن شوید که اصلح چه کسی است.


علامه مصباح در پایان گفت: اگر گروهی فردی را به‌عنوان کاندید معرفی کردند به معنای این نیست که دیگر فرد صالحی وجود ندارد بلکه اصلح طبعا به یک نفر اطلاق می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر