دعای عظم البلا ملت ايران در انتخابات حماسه‌اي خلق خواهد كرد كه در تاريخ بشريت خواهد درخشيد
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

دکتر محمود احمدي نژاد ظهر امروز (يکشنبه) با حضور در مصلي بزرگ اهواز در جمع مردم اين شهرستان با اشاره به نامگذاري سال جديد به عنوان حماسه سياسي و اقتصادي اظهار داشت: حماسه زماني است كه شرايط پيچيده مي‌شود و با اقدامات عادي مسايل حل نمي‌شود و نيازمند يك كار بزرگ و دشمن‌شكن است تا شرايط را به نفع ملت تغيير دهد و يقين دارم كه در اين سرزمين حماسه سياسي و اقتصادي ممكن است و مقدمه آن اين است كه توده‌هاي مردم به ميدان بيايند و لازمه آن اعتماد به آنان است.

دكتر احمدي‌نژاد تصريح کرد: امام راحل و مقام معظم رهبري به توده‌هاي مردم اعتماد كردند و مقام معظم رهبري در مشهد مقدس همان جمله امام را كه يك راي بيشتر ندارم و كشور متعلق به مردم است و بايد با اراده مردم كشور را اداره کرد را مجددا تکرار کردند و اين نشان دهنده اعتماد به مردم است و تجربه نشان داده هر گاه ملت ايران به صحنه آمده و تصميم گرفت؛ آن تصميم بهترين تصميم بوده است و امروز هم چنين است.

رييس جمهور گفت: مانند عرصه اقتصاد عده اي انحصار طلب نمي‌خواهند بگذارند ملت تصميم بگيرند و مي خواهند کاري کنند که عرصه سياست هم در انحصار آنها باشد درست مثل نظام آمريکا و اروپا که سياست در اختيار تعداد خاصي قرار دارد و ملت هم مجبورند از بين آنها انتخاب کنند در صورتي که در ايران چنين نيست. همان طور که مقام معظم رهبري فرمودند من خودم يک راي بيشتر ندارم و کسي نمي داند من به چه کسي راي مي دهم کار کار ملت است و راي راي ملت است و ميزان راي ملت است.

دكتر احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: بعضي‌ها براي شوراي نگهبان هم از قبل نسخه مي‌پيچند در حالي که چنين حقي ندارند و اين کارها ارتباطي به آنان ندارد چرا که مقام معظم رهبري فرمودند كه همه سلايق بايد در انتخابات حضور داشته باشند و ما نيازمند حماسه‌ هستيم يعني بايد انتخاباتي با مشارکت نزديک به 50 ميليون برگزار شود تا کمر دشمنان بشکند.

رييس جمهور افزود: امروز يك انتخابات 50 ميليوني با يك منتخب با آراء بالا شرايط داخلي و بين المللي را به نفع ملت ايران تغيير خواهد داد. هر كس مومن به انقلاب و راه رهبري است بايد راه را باز كند و نبايد حرفي بزند که عده‌اي از مردم بي‌انگيزه شوند؛ همه بايد بيايند و ملت هم نشان داده كه بهتر از همه تشخيص مي‌دهد كه چه چيزي به نفع كشور و چه چيزي به ضرر كشور است.

دكتر احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: عده‌اي به گونه‌اي حرف مي‌زنند كه صاحب و قيوم مردم و کشور هستند ؛ چطور وقتي جوانان خوزستان مي خواستند روي مين بروند و راه را براي رزمندگان باز کنند آن موقع رشيد بودند و مي فهميدند اما حالا که مي خواهند انتخابات کنند متوجه نمي شوند ، فلان گروه ، دسته و باند بايد براي آنها تصميم بگيرند.

دكتر احمدي‌نژاد تصريح كرد: بايد به سمتي حركت كنيم كه دشمنان از مأيوس كردن ملت ايران مايوس شوند و ايمان دارم اين ملت حماسه‌اي خلق خواهد كرد كه در تاريخ بشريت خواهد درخشيد ؛ امروز دنيا منتظر هنرنمايي ملت ايران است.

رييس جمهور گفت: امروز بايد همه دست به دست هم كارهاي بزرگي در كشور انجام دهيم ملت نمي‌تواند در مقابل دشمنان و اقدامات آنان تسليم شود.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به ظرفيت‌هاي گسترده كشور اظهار داشت: مطمئن هستم كه ملت ايران راه پرافتخار ساختن ايران را ادامه خواهد داد و هيچ قدرتي قادر نخواهد بود مانع حركت ملت ايران شود.

رييس جمهور در ادامه با اشاره به اينکه دشمن چگونه عمل مي‌كند،ضمن اشاره به شرايط موجود منطقه و با طرح اين سوال که دشمن چگونه اهداف خود را پيگيري مي کند، اظهار داشت: سلطه گران به نام اسلام مسلمان‌كشي به راه انداخته اند و پشت پرده همه اين برادر کشي ها سازمان سيا و صهيونيست‌ها قرار دارد؛ امروز در منطقه کساني که در طول عمر خود انتخاباتي نديده‌اند مدعي دمكراسي شده‌اند. لذا لازم است که همه ملت ها هوشيار باشند البته سلطه گران همه نقشه‌هاي خود را براي آسيب زدن به ملت ايران كشيده بودند اما به فضل الهي نقشه‌هاي آنان خنثي شده و پس از اين نيز خنثي خواهد شد.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به همراهي و اتکاء برخي از حکومت ها به قدرت هاي غربي تصريح كرد: كسي خيال نكند اگر با آمريكا همراهي كند آنها دوستان وفاداري براي وي خواهند بود ؛ چنين نيست و تجربه نشان داده که رابطه‌ آنها يكطرفه است؛ تا زماني كه به سودشان باشيد از شما استفاده خواهند كرد و زماني كه تاريخ مصرفتان تمام شود شما را كنار خواهند گذاشت به شما توصيه مي‌كنم به ملت هاي خود تكيه كنيد و اتکاء به استکبار نمي‌تواند شما را نجات دهد.

رييس جمهور تأكيد كرد: به زودي حركت طوفاني ملت‌ها عليه استثمارگران به راه افتاده و ريشه‌هاي استعمارگران را از ريشه خواهد كند.

دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه ملت ايران ملتي بزرگ و تمدن آفرين است و در طول تاريخ همدل و متحد براي رسيدن به قله هاي شرف ، عدالت ، پاكي و توحيد در كنار هم حركت كرده اند، گفت: تاريخ ملت ايران سرشار از فراز و نشيب است.

وي خاطر نشان کرد: شايد تاريخ ملت ايران پرحادثه ترين تاريخ ملتي است که تا به امروز در کره زمين زيسته است؛ حوادث بزرگ، جنگ ها، درگيري ها، فرازها و فرودهاي زيادي داشته است اما اين ملت از آنجا كه داراي ايمان مستحكم ، عشق به خدا و عشق به ارزش هاي الهي بوده است از همه اين حوادث سرافراز عبور كرده است و دشمنان و بدخواهان ملت ايران يكي پس از ديگري آمده اند و به تاريخ پيوستند اما ملت عزيز ايران همچنان پابرجاست و تا رسيدن به اهداف بلند و قله هاي شرف همچنان استوار خواهد ايستاد؛ امروز جهان به سرعت به نقطه موعود نزديك مي شود .

دکتر احمدي نژاد با بيان اينكه خداوند انسان را خلق كرده و به او اختيار داده كه در زمين حركت كرده و به پيشرفت دست يابد، اظهار داشت: خداوند از انسان خواسته است تا اولا خود را ارتقا داده و انسانيت و ارزش هاي الهي را در وجود خود شكوفا كرده و الهي زندگي كند و با کرامت ، بزرگواري و فداكار باشد و همچنين خداوند از انسان خواسته با اتحاد دست به دست يکديگر داده، عدالت و شرافت انساني را برپا کند.

رييس جمهور گفت: رسالت تمام پيامبران ، انبياء و صالحان اين بود که انسان ها را براي رسيدن به قله موعود ياري و هدايت کنند تا انسان به نقطه کمال دست يابد.

دکتر احمدي نژاد گفت : امروز بشر در پيچ تند تاريخي قرار گرفته است و در آستانه رسيدن به قله موعود است .

وي با اشاره به سفر اخير خود به ونزوئلا خاطر نشان كرد: آمريكاي لاتين 400 سال به طور مستمر تحت سلطه استعمارگران، غارتگران ، آدمکشان و فاسدان حرفه اي بوده است و طي 400 سال مردم اين منطقه را سركوب و فرهنگ و شخصيت آنها را پايمال كرده و ثروت آنها را غارت کردند و قهرماناني كه براي استقلال و عزت اين مردم به پا خاستند را سركوب كردند، اما امروز مردمي با آن سابقه حضور استعمار ، يكپارچه به دنبال عدالت و انسانيت هستند.

وي افزود: وقتي قهرماني به نام چاوز پرچم عدالت خواهي را در اين منطقه بلند مي كند، ملت ها يکپارچه دور او اجتماع مي كنند و همه اينها نشانه حركت بشريت به سمت قله هاي عزت و پيشرفت جهان و رسيدن به آن آرزوي تاريخي خود است.

دكتر احمدي نژاد خاطر نشان کرد: ملتي با تاريخ کهن صلح طلبي و عدالت خواه، که هميشه مومن، يگانه و ممتاز بوده و سرزمينش سرشار از انديشه، فکر و توان انساني و سرشار از منابع طبيعي و انساني بوده است امروز بايد ماموريت پرچمداري عدالت و توحيد در جهان را برعهده بگيرد كه برعهده هم گرفته است.

رييس جمهور تاکيد کرد: امروز چشم همه ملت ها، عدالتخواهان، مستضعفان و مظلومان عالم به سمت ملت ايران است؛ با توجه به سابقه اي که از خصلت هاي خوب ملت ايران دارند اميد بسته و به ملت ايران اتکاء کرده اند تا اولا ايران ساخته شده ، پيشرفت کرده و قدرتمند شده و محور اصلي ستون و تکيه گاه ديگر ملت ها براي رسيدن به آرمانهايشان باشد و دوم اينکه ملت ايران در جهان به حرکت درآمده و فرهنگ اسلام ناب و توحيد را درجهان منتشر کرده و ملت ها را متحد و در کنار هم قرار دهد و جبهه استکبار را به کمک ملت ها در هم بشکند.

وي با تاكيد بر اينكه امروز بايد ايران را آنطور كه شايسته ملت ايران است ساخت، خاطر نشان کرد: به عنوان خادم كوچك و نوكر ملت ايران تاكيد مي كنم كه ساختن ايران يك تكليف الهي است و همه شرايط براي اين منظور فراهم است اما نيازمند چند عامل است كه بايد كنار هم قرار گيرد .

رييس جمهور عامل اول در ساختن کشور را وجود روحيه همدلي دانست و گفت: بايد عزم همه ملت در مسير ساختن کشور بسيج شود؛ چرا که مستكبران مطلقاً نفع و سودي به ملت ايران نخواهند رساند هر ملتي بايد با همدلي و اتكا به امكانات خودي و با تلاش و كار كشور خود را بسازد.

رييس جمهور عامل ديگر ساختن كشور را اعتماد به قدرت ملت دانست و تصريح کرد: بايد به ملت اعتماد كرده و فرصت ها را در اختيار ملت قرار داد و اجازه داد تا ملت در صحنه هاي گوناگون تصميم گرفته و عمل كند. بايد فرصت ها و امكانات را در اختيار توده هاي مردم قرار داد تا وارد ميدان شوند و تجربه نيز نشان داده كه هر جا به مردم اعتماد كرده ايم دستاوردهاي بزرگي براي كشور حاصل شده است.

دكتر احمدي نژاد خاطر نشان كرد: امام راحل به جوانان و ملت اعتماد كرد و اجازه داد آنان در مسير انقلاب وارد شده و بدين وسيله بزرگترين اتفاق تاريخ معاصر به وقوع پيوست همچنين همين شرايط را در دوران دفاع مقدس شاهد بوديم.

رييس جمهور گفت: يكي از دستاوردهاي اعتماد به مردم موضوع هسته اي است؛ سال 84 بعد از برخي اتفاقات و قبل از شروع به كار رسمي رياست جمهوري به نطنز سفر كرديم و مشاهده شد كه همه تجهيزات پلمپ شده و گرد و غبار ياس بر جوانان دانشمند کشورمان نشسته بود که در آنجا از آنها سوال كردم آيا مي توانيد بقيه چرخه غني سازي را راه اندازي كنيد که تاکيد کردند مي توانيم با هم قرار گذاشتيم كه اعتماد از ما و كار از آنان و ظرف چند ماه همين جواناني كه به آنان اعتماد كرديم و امكانات داديم حركت كرده و چرخه سوخت هسته اي را راه انداختند.

دكتر احمدي نژاد خاطر نشان كرد: در عرصه اقتصاد هم بايد به مردم اعتماد كنيم و اينكه تصور شود اقتصاد در اختيار گروه كوچكي باشد و بقيه ملت كارگر آنها باشد در اين شرايط اتفاقي در اقتصاد كشور رخ نخواهد داد بايد به توده هاي مردم اعتماد كنيم و هر جا در اين مسيري حركت كرديم شاهد پيروزي وعزت بوده ايم.

رييس جمهور خاطر نشان كرد: همچنين به عنوان يک نمونه مي توان به شرايط نامناسب سيمان در سال 85 اشاره کرد و كل توليد سيمان 32 ميليون تن بود قرار شد اعتماد كنيم در ظرف 5، 6 سال اين ميزان به 85 ميليون تن افزايش يافت و سال گذشته 12 ميليون تن سيمان صادر شد و اين از نتايج اعتماد است که اگر در همه عرصه ها به توده هاي مردم اعتماد شود شاهد چنين دستاوردهايي خواهيم بود.

دكتر احمدي نژاد گفت: وظيفه دولت و دستگاه هاي گوناگون اين است كه راه را براي ملت باز كنند اينكه امام و مقام معظم رهبري فرمودند كه خادم و نوكر مردم هستند اين است كه راه را براي حضور مردم در بخش هاي مختلف باز کرده و زمينه فعاليت مردم را فراهم کنند.

رييس جمهور گفت: دولت در عرصه اقتصاد چند طرح مهم را انجام داد تا ثروت را در بدنه مردم توزيع كند؛ که از جمله آنها مي توان به طرح بنگاههاي زودبازده، مسكن مهر و هدفمندي يارانه ها اشاره کرد كه البته شياطين و بدخواهان و انحصار طلبان علاقه ندارند که در عرصه اقتصاد وسياست امکانات و منابع در اختيار توده هاي مردم باشد .

دكتر احمدي نژاد افزود: شياطين و بدخواهان در مسير هر كاري كه به سمت عدالت براي توده هاي مردم و اصلاح اقتصاد باشد مانع تراشي مي كنند .

رييس جمهور خاطر نشان كرد: طرح بنگاه هاي كوچك طرح موفقي بود بيش از يك ميليون و 60 هزار شغل ثابت ايجاد کرد اما عده اي که ميلياردها تومان وام از بانک ها گرفته و آن را پس نمي دهند با اين طرح که به نفع اشتغال جوانان بود به بهانه هاي مختلف مخالفت كردند و به بهانه هاي مختلف و با استفاده از ابزار رسانه اي و ثروتي که در اختيار دارند براي مخالفت با اين طرح آدرس انحرافي مي دهند چرا که نمي خواهند توده هاي مردم قدرتمند شوند و با اين طرح مخالفت مي کنند.

دكتر احمدي نژاد با اشاره به حضور توده هاي مردم کشور در عرصه اقتصاد اظهار داشت: اگر انرژي سي ميليون نفر در عرصه اقتصاد کشور وارد شود اتفاقات بزرگ و مباركي در عرصه اقتصاد خواهد افتاد.

رييس جمهور با اشاره به هدفمندي يارانه ها گفت: هدفمندي موفقترين طرح اقتصادي ايران در طول تاريخ بوده است اما جوسازي هاي زيادي عليه آن صورت گرفت؛ چرا كه اگر به واسطه اين طرح توده هاي مردم توانمند شده و وارد عرصه هاي اقتصادي شوند در آن صورت فرصت انحصار طلبي و انباشتن ثروت هاي بادآورده از عده قليلي گرفته خواهد شد؛ به اين خاطر با آن مخالفت مي كنند. همانطور كه غربي ها در موضوع هسته اي مي خواهند انرژي هسته اي در انحصار خودشان باشند و به وسيله آن دنيا را تصاحب كنند نمي خواهند اجازه دهند ساير ملت ها از اين انرژي عظيم استفاده كنند چرا كه اگر همه ملت ها از آن استفاده كنند جايي براي قلدري و چپاول ثروت ملت ها باقي نخواهد ماند.

رييس جمهور اظهار داشت: بايد ثروت و امكانات ملت در بدنه اجتماعي توزيع شود و توزيع يارانه ها در حقيقت توزيع عادلانه ثروت بين مردم است و معتقدم به جاي 45 هزار تومان مي توان دويست و پنجاه هزار تومان به مردم يارانه داد و هدفمندي در حقيقت در اختيار قرار دادن پول مردم در جيب خود مردم است.

رييس جمهور گفت: سال گذشته تمام شياطين جمع شده بودند كه ملت ايران را بشكنند و سنگين‌ترين تحريم‌ها از بيرون و ناجوانمردانه ترين اقدامات از داخل در جريان بود؛ مي توان كاري كرد كه از اينكه ما را تحريم كرده اند مأيوس شوند و تمام امكانات آن در كشور وجود دارد که لازمه آن اعتماد به ملت است.

دكتر احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: اگر ثروت ملت در اختيار خودشان باشد ايران در طول 4 الي 5 سال قدرتمند ترين كشور جهان خواهد شد بايد به ملت اعتماد كنيم بعضي از اينكه مردم ذره‌اي از زندگي بهتري برخوردار شده اند ناراحت هستند. آنها اجراي برخي طرح ها از سوي دولت را موجب بالا بردن توقع مردم مي دانند در حالي که اينگونه نيست و ثروت مردم بايد در اختيار خودشان قرار گيرد.

رييس جمهور افزود: دشمنان سال گذشته فشار اقتصادي را بر ملت به حداكثر رساندند و بالاتر از آن جنگ رواني را حاكم كرده و هدفشان به زمين زدن ملت ايران بود اما برخلاف اقدامات آنان، مردم در نوروز امسال بي تاثير بودن توطئه‌ها و طراحي هاي دشمنان را عملا نشان دادند.

دكتر احمدي‌نژاد خطاب به دشمنان ملت ايران تصريح كرد: بدانيد كه اينجا ايران است و امروز براي شكست دادن شما همين جوانان خوزستان و عشاير وعرب‌هاي غيور و دلير اين استان كافي هستند وقتي كه ما هنوز هسته اي نشده بوديم دشمنان و سلطه‌گران با همه امكانات خود تلاش كردند جلوي هسته‌اي شدن ما را بگيرند اما امروز ملت ايران هسته‌اي شده است و حتي اگر همه شياطين تاريخ را بسيج كنيد قادر نخواهيد بود در مقابل ملت ايران بايستيد.

دكتر احمدي‌نژاد در بخش ديگري از اظهارات خود به وضعيت خوزستان اشاره و خاطر نشان كرد: خوزستان در دو مقطع بلكه سه مقطع آسيب ديد، قبل از انقلاب مورد بي توجهي قرار داشت و پس از انقلاب نيز بلافاصله جنگ خانمانسوز هشت ساله امكانات اين استان را از بين برد و بعد از جنگ هم در يك دوره‌اي در بين برخي تصميم‌گيران كشور ترديد بود كه در خوزستان چه اقدامي را انجام دهند حتي براي ساختن يک کارخانه نيز در اين منطقه نگراني وجود داشت که در صورت حمله دشمن آسيب خواهد ديد که به آنان استدلال کرديم که ديگر شرايط گذشته وجود ندارد و بايد براي عمران و آباداني استان تلاش کرد و در اين راستا تصميمات بزرگي در سالهاي اخير اتخاذ گرديده است .

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به مشكل بيكاري جوانان خوزستان اظهار داشت: در جلسه فردا بعدازظهر دولت و در كارگروه كشاورزي و معدن منابع خوبي را براي اين منظور به استان اختصاص خواهيم داد.

رييس جمهور همچنين با اشاره به ارائه لايحه اي در خصوص اختصاص 2 درصد از سهميه نفت به استان خوزستان خاطر نشان کرد: دولت اين لايحه ها را يک بار به مجلس ارائه داد اما اين سهميه بين استان هاي مختلف توزيع گرديد و به زودي مجددا اين لايحه را به مجلس ارائه خواهم کرد تا علاوه بر سهميه موجود 2 درصد از سهميه نفت به استان خوزستان و براي اشتغال جوانان اين استان اختصاص يابد.

وي با اشاره به مشكل آب استان گفت: در دو بخش کشاورزي و آشاميدني با مشکل آب مواجه است که در دولت اقدامات و تصميمات خوبي در اين زمينه اتخاذ شده و به زودي مردم از فوايد آن بهره مند خواهند شد.

وي با اشاره به اينکه قبل از شروع دولت نهم اكثر نقاط استان فاقد آب آشاميدني سالم بودند، خاطر نشان کرد: دولت طرح عظيم غدير را براي آبرساني به 25 شهر و 1600 روستا از آب آشاميدني سد کرخه آغاز كرده است و در جلسه فرداي هيات دولت نيز بررسي خواهيم کرد که اگر نياز به بودجه داشته باشد مشکل آن را برطرف کنيم و اميدواريم مشكل آب استان با اين طرح به طور كامل برطرف شود.

رييس جمهور در ابتداي سخنان خود مردم اين استان را مردماني از جنس ايمان، پاکي يكرنگي، دلاوري و شجاعت دانست و گفت: مردم اين خطه مردماني شكرگزار، پرتلاش، مجاهد ، استكبار و استعمار ستيز و موجب فخر ملت ايران هستند و در طول تاريخ، مردم خوزستان پرچمدار راه اسلام ناب محمدي (ص) بودند .

وي با بيان اينکه عشاير و اقوام مختلف اين ديار همواره مرزبان استقلال، شرف و عزت مردم ايران بودند، اظهار داشت: سرزمين خوزستان سرزميني با عزت، فداكاري و ايمان است و داراي مردماني است که همواره پيشتاز و پيشگام فرهنگ، همبستگي ، كار و تلاش و افتخار آفريني بوده و سرآمد ملت ايران هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر