دعای عظم البلا خطر شبکه‌ای مانند «من و تو» از «بی بی سی» بیشتر است
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

 

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، وحید یامین پور در سومین دوره آموزشی «این عمار» بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی درباره سبک زندگی گفت: سبک زندگی در هر جامعه ربط مستقیمی با اعتقادات حاکم بر هر جامعه دارد؛ باید کاری کرد تا مفهوم سبک زندگی مانند برخی دیگر از رهنمود های رهبری مهجور باقی نماند.

 

وی با بیان اینکه امروزه آمریکا قصد دارد تا خود را کدخدای واحد دهکده ی جهانی گرداند ادامه داد: آمریکا برای رسیدن به این هدف شوم سعی دارد با تهاجم فرهنگی و حمله پنهان به اعتقادات مذهبی و گرفتن اعتقادات مردم، دین را از صحنه ی جامعه حذف کند و مردم را دچار تسامح و تساحل در دینداری کند و دین را به صورت یک مساله شخصی به جهانیان بقبولاند.

 

یامین پور در ادامه افزود: انقلاب اسلامی با هدف وارد کردن دین در جامعه و حکومت ظهور کرده و معادله شوم آمریکا را برهم زده است.


وی با بیان اینکه امپراطوری رسانه ای غرب بعد از فتنه سال 88 بیشتر تمرکز خود را بر ایجاد شبکه هایی متمرکز کرده است که به ترویج سبک زندگی آمریکایی می پردازند خاطر نشان کرد: خطر این شبکه ها به مراتب بیشتر از شبکه های سیاسی مانند بی بی سی و غیره است زیرا تاثیرات شبکه هایی مانند بی بی سی مقطعی بوده اما تاثیر شبکه هایی مانند "من و تو" در طول زمان بوده و به آرامی هدف خود را تحصیل می کند.


یامین پور در پایان ابراز داشت: بهترین راه برای مقابله با هجمه رسانه ای، ایجاد تمدن اسلامی با همان ویژگی های متعالی است که تمام شئون زندگی یک مسلمان را در بر می گیرد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر