دعای عظم البلا محاکمه متهمان خاص و مطرح نزدیک است
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

 دادگاه تخلف بزرگ بانکی بزرگترین دادگاه اقتصاد ایران بود و قوه قضاییه برای رسیدگی به این پرونده با مشکلات و سنگ اندازی های فراوانی دست و پنجه نرم کرد تا سرانجام قاضی ناصر سراج را برای رسیدگی به این تخلف انتخاب کرد.

قاضی سراج انتخاب هوشمندانه ای بود چراکه وی همه ویژگی های یک قاضی قاطع که از عهده این پرونده مهم برآید را داشت. قاضی سراج از آبان 1382 ریاست دادگاه‌های کیفری استان و پیش از آن، سمت معاونت قضایی دادگستری کل استان تهران و ریاست مجتمع جنایی و مجتمع ویژه فرودگاه را بر عهده داشت و 20 شهریور 1385با حکم شاهرودی رئیس وقت قوه قضاییه عضو معاونت دیوان عالی و معاون دادستان کل کشور شد.

او از خرداد سال 89، با حکم آیت‌الله لاریجانی، به‌عنوان نماینده قوه قضاییه در هیات نظارت بر مطبوعات منصوب شد. او در آن‌زمان ریاست دادگاه‌های کیفری استان تهران را نیز برعهده داشت. سراج، سال 89 را با مسوولیت پیگیری پرونده جنجالی نقص فنی یکی از محصولات شرکت ایران خودرو گذراند. قاضی سراج پرونده های مهمی چون کلاهبرداری پناهنده ایرانی به یونان و بیجه را هم برعهده داشته است.

به گواه بسیاری، قاطعیت وی در رسیدگی به پرونده های مهم موجب شد پرونده تخلف بزرگ بانکی نیز به وی واگذار شود و انصافا سراج نیز از عهده این پرونده جنجالی خوب برآمد ،در همین ارتباط پنجره گفتگویی تلفنی با وی انجام داده که به نظر می رسد با وظیفه جدید وی برای رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی غنیمتی طبیعی به نظر می رسد:
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر