دعای عظم البلا منتظر شهادت منتظر ظهور
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس شاخص بورس امروز در طی بازگشایی 3 نماد پالایشگاه تبریز، بندرعباس و اصفهان که با رشد 836 واحد روبرو بود، موجب شد شاخص کل بورس تا این لحظه به بیش از 44 هزار واحد برسد.

این گزارش اضافه می‌کند بیشترین تاثیر در این رشد شاخص را پالایشگاه تبریز با 359 واحد ،پالایشگاه بندرعباس با 130 واحد و پالایشگاه اصفهان با 121واحد داشته اند.

براساس این گزارش ارزش روز بازار سهام نیز به 217 هزار میلیارد تومان رسید که تا به حال بورس چنین ارزشی را در خود ندیده است و رکورد های تازه‌ای برای بورس به شمار می رود.




تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:بورس,رکورد شکنی,
ارسال توسط منتظر

گزارش گروه اشتغال «خبرگزاری دانشجو» بانک کشاورزی از بین افراد واجد شرایط در مقطع تحصیلی لیسانس و در مشاغل امور بانکی مطابق جدول رشته های مورد نیاز که در ادامه قرار داده شده پس از کسب موفقیت در مراحل آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی،تایید گزینش، انجام معاینه و آزمایش های پزشکی ، بصورت قراردادی استخدام می نماید.


مهلت و نحوه ثبت نام

ثبت نام از طریق سایت اینترنتی بانک کشاورزی به آدرس www.agri-bank.com صورت می گیرد.
مهلت ثبت نام از روز شنبه هفتم اردیبهشت 92 تاپایان وقت اداری روز دوشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه می باشد .

 

رشته های مورد نیاز و شهرهای درخواست نیرو

بانک کشاورزی برای این آزمون خود تقریبا از تمامی شهرهای ایران نیرو استخدام می نماید

برای مشاهده لیست دقیق رشته ها و شهرهای مورد نیاز روی لینک زیر کلیک کنید

رشته ها و شهرهای مورد نیاز

 

زمان توزیع کارت آزمون و تاریخ برگزاری آزمون

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ازساعت 8 صبح مورخ 24/2/1392 با مراجعه به نشانی اینرنتی www.agri-bank.com
زمان برگزاری آزمون استخدامی در روز جمعه مورخ27/2/1392 راس ساعت 9 صبح می باشد.

 

منابع آزمون استخدامی بانک کشاورزی

 

الف) عمومی
1- زبان انگلیسی عمومی

2- فن آوری اطلاعات

3-ریاضی و آمار مقدماتی

4-زبان وادبیات فارسی

5-معارف اسلامی

6-اطلاعات سیاسی و اجتماعی ومبانی قانونی

 


ب) تخصصی برای رشته‌های رایانه و IT

آمارو ریاضی کاربردی

زبان انگلیسی

حقوق کشاورزی

حسابداری وحسابرسی

سوالات تخصصی رشته تحصیلی.


ج- تخصصی برای رشته های علوم بانکی وبانکداری، مدیریت و کلیه گرایش‌های آن و علوم اقتصادی سوالات تخصصی میان رشته ای.

 

قابل ذکر است که ثبت نام آزمون استخدامی بانک کشاورزی در شهرهای سراسر کشور آغاز شده است، برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید.

 

ثبت نام در آزمون استخدامی بانک کشاورزی

 

سوالات خود را در بخش نظرات همین بخش درباره آزمون استخدامی بانک کشاورزی با ما در میان بگذارید، خبرگزاری دانشجو آماده پاسخگویی سوالات شما توسط مسئولین مربوطه است




تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:استخدامی 92,جدید,بانک کشاورزی,
ارسال توسط منتظر

رحمت خداوند به حدی است که به تصور انسان ها نمی آید. نعمت های خداوند که بدون حساب و کتاب به همه مخلوقات اعطا می شود را کسی نمی تواند به شماره آورد. هم کافران عنود و شیاطین ستیزه‌گر از خوان نعمت الهی رزق می خورند و هم دوستان خداوند متعال، از این رو عالم هستی غرق در دریای رحمت الهی است؛ هر چند که گناهان و اشتباهات مخلوقات منجر به نقمت الهی(1) می‌شود، خداوند متعال کسی را در نقمت خلق نکرده است تا ببیند اگر از دوستان پروردگار شد او را نعمت دهد، بلکه رحمت خدایی خداوندگار، همه عالم را فرا گرفته است، «رحمته وسعت فی کل شی» مگر کسی که به خاطر انکار حق و دشمنی و سرکشی نقمت را برای خود بخرد.


نعمت ویژه اولیای الهی

 

همه در نعمت هستند، اما خداوند نعمتی ویژه و خاص برای کسانی که دوستدار خداوند هستند در دنیا و آخرت قرار داده است. تنها کسانی که به هدایت الهی هدایت شده اند، از این هدایت بهره برده اند. خداوندی که ذات او منزه از بخل است و ذاتش متصف به جود و غنی است و پروردگاری که همیشه افعالش در اوج کمال و اتقان می باشد، نعمتی بزرگ به هدایت شدگان اعطا کرده است، لذا در اعطای این نعمت، بخل در کار نبوده است؛ چرا که بخل صفت نیازمندان است، در حالی که در این رحمت خاصه خداوند، جود و بخشش به معنای واقعی خویش تجلی کرده و خداوند بر زمینیان منت گذاشته و بانویی مجلله را قائم مقام خویش بر روی زمین کرده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:ولادت حضرت زهرا (س),
ارسال توسط منتظر

گزارش عصر ایران، محمد باقر عباسي سملي دبير انجمن اسلامي مهندسان استان بوشهر اظهار داشت: تشكيل ستاد مردمي انتخابات آيت الله هاشمي رفسنجاني در استان بوشهر حركتي كاملا مردمي و خودجوش است كه از مدتي پيش مقدمات آن فراهم شده بود.

وي در خصوص افراد يا گروه هاي تشكيل دهنده ي اين ستاد گفت: ستاد مردمي همانگونه كه از اسم آن بر مي آيد متشكل از همه اقشار و گروه هاست و گرايش هاي مختلفي در آن ديده مي شود ولی ايده تشكيل چنين ستادي از سوي جمعي از نيرو هاي سياسي استان كه از سال 76 درستاد آقاي خاتمي، ستادهاي آقايان هاشمي رفسنجاني ، كروبي و معين در سال 84 و در سال 88 ستاد مهندس موسوي ، حضور و فعاليت داشتند مطرح گرديد كه پس از بحث و تبادل نظر مورد توافق جمعي واقع شد .

عباسي افزود: اين ستاد در پي اظهارات اميدواركننده ي اخير آيت الله هاشمي ، به منظور دعوت و استقبال از حضور سبز ايشان با آمادگي قبلي تشكيل شده ، كه در صورت اعلام رسمي كانديداتوري معظم له ، ستاد مردمي نيز رسما كار خود را آغاز خواهد كرد و جزئيات بيشتر طي اطلاعيه هاي بعدي به اطلاع عموم هم استانيهاي عزيز خواهد رسيد.




تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:ستاد مردمی,رفسنجانی,هاشمی,بوشهر,انتخابات 92,
ارسال توسط منتظر

محسن رضایی میرقائد که از ماهها قبل اعلام کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده بود اینروزها بر میزان اظهار نظرات جالب و حاشیه ای اش افزوده است .
به گزارش شریان نیوز ،رضایی پس از آنکه گاه و بیگاه با مطرح کردن مسائل اقتصادی و به نقد کشیدن بسیاری از سیاستهای دولت تیتر یک رسانه ها می شد اینبار در آخرین سفر استانی خود جهت متقاعد کردن مردم برای کسب آرای آنها در توضیح دلائل حضورش در عرصه انتخابات با اعتماد به نفسی مثال زدنی گفت: به منظور عبور دادن مردم از مشکلات اقتصادی به صحنه آمده ام و به هیچ عنوان کنار نمی کشم.

این کاندیدای ادوار انتخابات ریاست جمهوری در ادامه خاطرنشان کرد: نمی توانم با نیامدنم به مردم و کشور خیانت کنم، چراکه عمده مشکل کشور در حال حاضر اقتصادی است و باید به هر طریقی شده در صحنه باشم و به تعهداتم نسبت به مردم و نظام عمل کنم.

البته دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص نکرد که به چه علت در انتخابات گذشته که مشکل اصلی کشور مسائل اقتصادی نبود تا آخر در صحنه حضور داشته و حتی با اعتراض به نتایج انتخابات بر طبل تقلب و آشوب کوبید .

رضایی که ظاهرا هیچ مسئله ای نمیتواند او را از کاندیداتوری منصرف کند در ادامه تاکید کرده است که حتی با حضور خاتمی و مشایی هم تا آخر در صحنه خواهد ماند .

تخته گاز رفتن آقا محسن برای نجات مردم و عدم خیانت به آنها! در حالی است که در فضای پیش روی انتخابات آتی تکثر کاندیدای اصولگرا و تقسیم آرای این جریان بین کاندیداهای مختلف بیشترین منفعت را برای حلقه انحرافی و اصلاح طلبان در پی خواهد داشت .
با این تفاسیر مشخص نیست در صورت عدم موفقیت این کاندیدای همیشگی -که دور از ذهن نیست- و با توجه به احتمال پیروزی جریان اصلاح طلب و یا کاندیدای مورد نظر دولت - در صورت تکثر کاندیدای اصولگرا- ، آیا رضایی به مردم خیانت کرده است یا خیر؟




تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

موسیقی ایرانیان – مصطفی امامی: چند روزی هست که در محافل موسیقی صحبت از مهاجرت مهدی مقدم از ایران به گوش می رسد. مهدی پیش از عید از به دبی سفر کرده و تا امروز به ایران بازنگشته است و همین موضوع باعث ایجاد شایعه هایی مبنی بر مهاجرت همیشگی مهدی مقدم به خارج از کشور و ادامه فعالیت هنری اش در یکی از کشورهای خارجی شده است.

مهدی مقدم پنج سال ممنوع الکار بود و نمی توانست آلبومی روانه بازار کند و یا روی استیج قرار بگیرد و در قالب کنسرت با مخاطبینش دیداری داشته باشد. او تا پارسال صبر کرد، تا اینکه «احتیاط» منتشر شد. انتشار آلبوم جدید مقدم انگار نشانه ای بود از رفع ممنوع الکاری او و مهدی امیدوارتر از همیشه از ماندن و کار کردن و برگزاری کنسرت صحبت می کرد. اما با وجود اینکه تاریخ های مختلفی برای اولین اجرای زنده مقدم در تهران اعلام شد، این اتفاق هیچ وقت نیفتاد تا ممنوع الکنسرت بودن خواننده «سونامی» به 6 سال برسد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

در حالی که دانشجویان شورای هماهنگی حزب الله آذربایجان شرقی و جامعه زینب(س) استان در بیانیه های جداگانه ای از رئیس جمهور خواسته بودند تا در سفر خود به این استان اسفندیار رحیم مشایی را به تبریز نیاورد اما در سفر امروز احمدی‌نژاد به تبریز اسفندیار رحیم‌مشایی وی را همراهی می‌کند.


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

احمدی‌نژاد با اشاره به وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: «وی زحمات خوبی برای کشور کشیده است، زورشان به من نرسید وی را عزل کردند که یادآور این شعر است که می‌گوید «گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری» البته ایشان همچنان در خدمت انقلاب و کشور هستند.

رییس جمهور که در مراسم بیست‌وچهارمین جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحد‌های نمونه کشور سخن می‌گفت افزود: «آرزوی من این است که بیت‌المال به طور مساوی بین همه ملت تقسیم شود ولی وقتی پولی در جیب ملت می‌گذاریم فریاد برخی‌ها بلند می‌شود.»

او همچنین گفت: «حداقل حقوق بازنشستگان از اواخر اردیبهشت‌ماه به 700هزارتومان خواهد رسید.»

 




تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(شنبه) در دیدار هزاران نفر از کارگران و فعالان بخش تولید و جمعی از کارگران نمونه و برتر ، با اشاره به نیاز کشور برای خلق حماسه و حرکت جهشی بزرگ در عرصه های اقتصادی و سیاسی ، موضوع انتخابات را مهم و عرصه ظهور قدرت ملی دانستند و با توصیه مؤکد به کاندیداهای احتمالی برای ارزیابی صحیح از توانایی های خود و همچنین جایگاه اجرایی کشور تأکید کردند: کشور و ملت بزرگ و مقاوم ایران به رئیس جمهوری نیاز دارد که در عرصه بین المللی و در مقابل استکبار، نترس و شجاع، و در عرصه داخلی نیز صاحب برنامه، حکمت، تدبیر، معتقد به اقتصاد مقاومتی، دارای تهذیب اخلاقی، به دور از حاشیه سازی وتشویش آفرینی و دارای شعارهای منطقی و منطبق با واقعیت باشد.
در این دیدار که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای مهمترین ویژگی طبقه کارگر را مایه گذاشتن از جسم و جان خود برای پیشرفت و آسایش کشور دانستند و افزودند: کارگران ستون فقرات یک جامعه هستند که درصورت نبود و یا ضعف آنها، کشور فلج خواهد شد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر

فیس‌بوک با بیش از یک میلیارد کاربر یکی از بزرگترین و وسیع‌‏ترین شبکه‏‌های اجتماعی در جهان محسوب می‏‌شود. وقتی یک شبکه به این سرعت رشد کرده و پرطرفدار می‏‌شود، قطعا بهترین بستر برای مجرمان سایبری خواهد بود!




تاریخ: جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر

بهترین مرجع برای دانلود مداحی و کلیپ های صوتی مذهبی محرم و فاطمیه ، مناجات و ادعیه از مداحان کشوری همچون حاج منصور ارضی ، محمود کریمی ،مهدی سلحشور ، محمدرضا طاهری ، سید مجید بنی فاطمه ، سید مهدی میرداماد ، سعید حدادیان ، میثم مطیعی ، مجید رمضانی و ...

www.zakerin.ir/

 




تاریخ: جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، فیصل المقداد در گفت‌‌وگو با خبرگزاری رویترز همچنین هشدار داد که جنگجویان اسلامگرا "آتش تروریسم" را در سراسر جهان گسترش خواهند داد.

وی تصریح کرد: کمک های آمریکا به مخالفان ممکن است نتایج معکوس داشته باشد و به محض اینکه آتش تروریسم در سوریه گسترش یابد به سراسر جهان کشیده خواهد شد.

مقداد در اشاره به افراد مسلح خارجی که حضور آنها باعث شده است که آمریکا و همپیمانان اروپاییش در زمینه مسلح کردن مخالفان سوری محتاط باشند، گفت: این پرندگان به جایی بازخواهند گشت که آمده اند تا لانه گزینند زیرا شکی نیست که تشویق تروریسم نتایج معکوس به همراه می آورد؛ به محض اینکه این تروریست ها در سوریه موفق شوند به هر مکانی خواهند رفت.

مقداد این امر را با جهاد مورد حمایت آمریکا علیه متجاوزان شوروی در افغانستان تشبیه کرد که شبکه القاعده را تقویت کرد و این همان مقاسیه ای بود که بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز انجام داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

به گزارش شریان نیوز به نقل از جام کشکول، تاکنون این اسکلت به عنوان یک موجود بیگانه از سیاره ی دیگر شناخته می شد ولی در حال حاضر دانشمندان دانشگاه استنفورد در یک فیلم مستند جدید به انسان بودن آن پی بردند.

گمانه زنی های زیادی در مورد این موجود وجود داشت. بعضی او را آتاکامای شبیه به انسان با نام مستعار آتا می خواندند و یا حتی گفته می شد این یک جنین سقط شده است. بعضی دیگر او را میمون می دانستند و در آخر هم به عنوان یک بیگانه شناخته شد.

 

پس از گذشت 10 سال از کشف این اسکلت، دانشمندان دانشگاه استنفورد با انجام آزمایش DNA بر روی آن، تشخیص دادند او یک انسان جهش یافته است.

نمونه ی مغز استخوان استخراج شده توسط دانشمندان دانشگاه های معتبر آمریکا و بررسی DNA او نشان می دهد این موجود جهشی جالب از یک انسان مذکر بوده که در سن 6 تا 8 سالگی جان خود را از دست داده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجمع دانشجویان شورای هماهنگی حزب الله استان آذربایجان‌شرقی امروز در آستانه سفر احمدی‌نژاد به استان آذربایجان‌شرقی بیانیه‌ای صادر کرد که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر سرپرستی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است: اینک در این برهه حساس انقلاب اسلامی، که امام خامنه‌ای همه امت خود را برای ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی مکلف کرده است، برخود تکلیف می‌دانیم از عموم مردم دعوت کنیم تا خود را برای حماسه‌ای تاریخی آماده کنند و مانند همیشه با حضور خود در پای صندوق‌های رای ، پاسخ دندان شکنی به دشمنان انقلاب بدهند.

این بیانیه می‌افزاید: در این مقطع که شاهد حضور رئیس محترم جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد در شهر غیرت و شهر حماسه آفرین تبریز هستیم برخود وظیفه می‌دانیم تشریف فرمایی ایشان را خیر مقدم و از زحمات خالصانه ایشان طی هشت سال گذشته تقدیر و تشکر به جای آوریم.

مجمع دانشجویان شورای هماهنگی حزب الله آذربایجان‌شرقی خاطرنشان شده است: اما از سویی در سفرهای استانی اخیر ایشان حاشیه‌هایی بوجود آمده است که مطلوب و مورد پسند مردم شهید پرور و حزب اللهی نیست، خصوصا حضور آقای مشایی در کنار ایشان در برخی از تجمعات مردمی رنگ و بوی تبلیغات انتخاباتی به خود گرفته و خیلی‌ها را به این خیال می‌اندازد آقای احمدی‌نژاد، که سال‌ها داعیه‌دار دفاع از بیت‌المال بوده است اینک خود، سفرهای هزینه‌دار از بیت‌المال را برای فرد خاصی مصادره می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جناب آقای رئیس جمهور، ما جمعی از دانشجویان حزب الله استان آذربایجان‌شرقی بدون توجه به جوهای رسانه‌ای و ادعاهای طرفین طبق منطق عاقلانه و دانشجویی خود این کار شما را به صلاح مردم و کشور نمی‌دانیم از این رو انتظار می‌رود تا از همراه آوردن آقای مشایی در سفرتان به تبریز خودداری کنید که در صورت حضور ایشان متاسفانه شاهد حضور کم رنگ جوانان حزب اللهی خواهیم بود و این خلاف میل باطنی دانشجویانی است که از سال 84 همراه و همگام با دولت نهم و دهم خود را در کنار شما می‌بینند.

امید است تا خداوند متعال شما و ما را در یاری امام خامنه ای نصرت فرماید تا در این مسیر ولایت پذیری بتوانیم خود را برای ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) آماده کنیم.




تاریخ: جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر

خطیب موقت نماز جمعه تهران به تشریح سه خط قرمز مهم در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای شهر پرداخت.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه عبادی ـ سیاسی امروز تهران با اشاره به سه خط قرمز مهم در انتخابات ریاست جمهوری پیشرو گفت: خط قرمز اول قانون است. باید تمام نامزدهای انتخاباتی هم در تبلیغات انتخاباتی و هم هواداران آنها و هم در مقدمات انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها هیچ کس فوق قانون نیست.

وی افزود: این نظارت شورای نگهبان که در قانون اساسی آمده است یک میثاق ملی است و کسی نمی‌تواند از خط قرمز قانون عبور کند.

خطیب امروز نماز جمعه تهران با اشاره به خط قرمز دوم انتخابات پیش رو گفت: خط قرمز دوم انسجام و وحدت است. در طول 34 سال گذشته بیشترین انتخابات در کشور ما انجام شده است که تمامی این انتخابات‌ها حقیقی و قانونی بوده است. تمام کاندیداها با آزادی توانستند تبلیغات خود را داشته باشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط منتظر