دعای عظم البلا منتظر شهادت منتظر ظهور
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

 

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور تکمیل کادر عملیاتی خود در سطح شهر تهران از میان افراد واجد شرایط، از طریق پذیرش دانشکده علمی ـ کاربردی سازمان، آزمون ورزشی(عملی)، معاینات جسمانی و مصاحبه تخصصی طی مراحل گزینش، براساس شرایط مندرج در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی استخدام مینماید.

 

الف) شرایط عمومی:

تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.

عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن پیشینه کیفری(سوء سابقه) برابر گواهی مراجع ذیصلاح.

دارا بودن حداقل سن 18 سال و حداکثر 25 سال تمام.دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه عمومی به استثناء معافیت پزشکی.

برخورداری از سلامت کامل روانی و آمادگی جسمانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر برابر گواهی پزشک معتمد سازمان(مرکز معاینات نیروی انتظامی).

کلیه هزینه های معاینات پزشکی بر عهده داوطلبین میباشد که در مرکز معاینات نیروی انتظامی توسط داوطلب می بایست پرداخت گردد.

 

ب) شرایط اختصاصی:

دارا بودن حداقل 170 سانتیمتر قد.

دارا بودن حداقل پنج سال سابقه سکونت دائم در مناطق 22 گانه تهران بزرگ.(پنج سال آخر سکونت تا کنون)

فرزندان شهداء، مفقودین، جانبازان از کار افتاده کلی، بازنشستگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی(حداکثر یک فرزند) در شرایط مساوی، از اولویت برخوردار می باشند.(مشروط به ارائه اصل معرفی نامه معتبر و یا حکم بازنشستگی)

چنانچه در حین مراحل پذیرش تا استخدام و پس از آن ثابت شود که هرگونه مدارک ارائه شده و یا اظهارات داوطلب خلاف واقع میباشد، از ادامه مراحل به کارگیری جلوگیری بعمل خواهد آمد.

 


متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت WWW.Sanjesh.ORG ضمن مطالعه شرایط ورودی صرفا در سهمیه آزاد کد رشته های 5201(اطفای حریق شهری) ـ 5297(امداد و نجات شهری) ـ 5334(ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانی) در مقطع کاردانی ثبت نام نمایند




ارسال توسط منتظر

 

یک کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به یک کاندیدای احتمالی دیگر در این انتخابات گفت: جامعه جوان ایرانی رییس‌جمهور 79 ساله نمی‌خواهد.

به گزارش ایسنا ، کامران باقری لنکرانی ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران کرمان هم چنین از برنامه‌های دولتی گفت که «شاید پس از انتخابات 24 خردادماه بتواند رییس آن باشد.»

وی «آرمانگرایی واقع‌گرایانه» را محور اصلی برنامه‌های خود عنوان و اظهار کرد: رییس‌جمهور آینده باید نقش منحصر بفردی در مسیر تاریخی مردم ایران طی کند.

وی افزود: در شرایطی هستیم که نظام تحت فشارها و تهدیدات شدید دشمنان قرار دارد؛ دولت یازدهم باید علی‌رغم این فشارها کارها را به پیش ببرد و مسیر تعالی را برای مردم هموار کند؛ اما این ضرورت تاریخی نباید با نادیده گرفتن آرمان‌های انقلاب پیش برود.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این ضرورت تاریخی باعث شده که عده‌ای گمان کنند راه رسیدن به اهداف، دست کشیدن از آرمان‌ها و ارزش‌هاست. این یک تصمیم بسیار غلط است که حل معضلات را با دوری از ارزش‌ها و یا نوعی گسست با آرمان‌ها دنبال کنیم.

وی حاکم بودن اصول و ارزش‌ها بر همه فعالیت‌ها را اساس دولت احتمالی خود دانست و گفت: در عرصه اقتصادی، این ارزش‌ها در قالب رسیدگی به وضع معیشتی اقشار ضعیف مورد توجه قرار می‌گیرد. علی‌رغم این‌که بودجه فعلی انقباضی بوده و اتفاقا کار درستی هم هست، منابعی را پیش‌بینی کردیم تا تولید را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: اما حل مشکلات کشور به صورت درمان سطحی امکان‌پذیر نیست، بلکه باید به صورت ریشه‌ای این موضوع حل شود. ریشه این بیماری‌ها اقتصاد مبتنی بر نفت، وضعیت نظام بانکی و وجود زمینه‌های فساد در اقتصاد دولتی است. این شرایط، امکان ویژه‌خواری را فراهم می‌کند.

باقری‌لنکرانی با بیان این‌که «باید از نگاه به گذشته حرکت را به سمت نگاه به آینده تغییر دهیم» افزود: برنامه‌ریزی کشور باید به صورت منسجم باشد؛ برنامه اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی مجزا داشته باشیم از اشتباهات مکرر است که باعث شده برخی از اقدامات، آثار سوء داشته باشد.

وی درباره طرح هدفمندی یارانه ها هم گفت: وضعیت در مرحله اول باید حفظ، تثبیت و اصلاح باشد و ما معتقد به پرداخت یارانه نقدی هستیم اما فاز دوم هدفمندی را به صلاح نمی‌دانیم. بعد از تثبیت معیشت اقشار ضعیف و ایجاد زمینه‌ برای افزایش تولید، هدفمندی یارانه‌ها را در چارچوب کل سیستم تحول اقتصادی می‌دانیم.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره ائتلاف با اصولگرایان دیگر نیز گفت: هر کس صلاحیت‌های لازم را درخود می‌بیند باید به صحنه بیاید و حضورش به این معنا باشد که خودش را در مقابل سایرین اصلح بداند. اگر حرف‌های متمایز از هم داریم باید حرف خود را به مردم بگوییم تا مردم خودشان انتخاب کنند؛ البته برداشت‌ها این است که کاندیداهایی که فعلا در صحنه حاضر هستند، حرف‌های متمایزی برای گفتن ندارند و وقتی این گونه است چرا چهره‌های متعدد معرفی می‌کنند؟ من هم به صحنه آمدم چون ما پرچمداری برای گفتمان آرمان‌گرایی به صورت منطقی را در انتخابات دنبال می‌کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: جبهه پایداری یک جبهه گفتمانی بوده و از حزب شدن به طور جدی پرهیز می‌کند. ما حزبی عمل نکرده و نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره کاندیدا شدن یا نشدن هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان در حال حاضر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور مقام معظم رهبری است؛ اگر به همین عنوان و لوازم آن پایبند باشد و به نقش خود بپردازد قطعا در آینده انقلاب موثر خواهد بود. جامعه ایرانی جامعه‌ای جوان بوده و نیروهای جوان کشور رییس جمهوری 79 ساله را نمی‌پسندد؛ رییس‌جمهور 79 ساله برای یک کشور جوان در واقع عدم تطبیق مدیریت کشور با بدنه اجتماعی آن است.

وی مدعی شد: در انتخابات 88 کاندیدایی که رای نیاورد در مصاحبه با تایمز اعلام کرده بود که می‌خواهد ساختار نظام و قانون اساسی را تغییر دهد؛ حالا این چه رویکردی است که افرادی که به هوشیاری سیاسی معروف هستند، همچون هاشمی رفسنجانی، پشت این ماجرا قرار می‌گیرند؟ بخشی از مشکلات امروز کشور هم به دلیل بوجود آمدن یک طبقه سرمایه‌دار و ویژه‌خوار است که در دوران دولت سازندگی با استفاده از رانت‌های دولتی ثروت‌اندوزی کرده‌اند. این پیشینه باعث می‌شود هاشمی رفسنجانی علی‌رغم طرفدارانی که دارد، به هیچ وجه شانی برای انتخابات نداشته باشد. مردم به هیچ‌وجه او را انتخاب نخواهند کرد و او حتما رییس‌جمهور منتخب خردادماه امسال نخواهد بود.

لنکرانی در پاسخ به سوال دیگری، سیاست خارجی مورد نظر خود را «ارتباط دوستانه با همه همسایگان کشور» بیان کرد و گفت: اگر بخواهیم مناسبات بین‌المللی داشته باشیم خومان و بدون واسطه‌گری نقش‌آفرینی خواهیم کرد. ما نیاز به تقویت نگاه در خصوص سیاست خارجی داریم. آن‌چه در گروه 5+1 در حال رخ دادن است، از اقدامات خوبی است که حضور فعال‌تر جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های بین‌المللی رقم خواهد زد.

وی مهمترین نقطه قوت دولت را تاکید بر آرمان‌ها و ارزش‌های نظام از سوی رییس‌جمهور دانست و خاطرنشان کرد: دولت آتی برای این‌که نقطه قوتی داشته باشد باید عدالت را مهمترین رکن برنامه‌های خود بداند و حاشیه‌هایی که این مسیر را مخدوش می‌کند، از خود دور کند. باید توجه ما به آرمان‌ها بیش از گذشته باشد. راه حل مشکلات فعلی ما نه دور شدن از ارزش‌ها بلکه تشکیل یک دولت اصولگرایی وافعی است.

وی همچنین هولوکاست را هوشمندانه‌ترین اقدام دولت فعلی دانست و اظهار کرد: بسیار متاسفم که عده‌ای این اقدام خوب سیاست خارجی را زیر سوال می‌برند.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم درباره مشکل گرانی هم گفت: نظام پولی کشور ما نیاز به انضباط بیشتری دارد و چاپ اسکناس نباید بر اساس نیاز بلکه باید طبق اصول و ضوابط باشد




تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:لنکرانی,رفسنجانی,
ارسال توسط منتظر

جناب آقای دکتر احمدی نژاد
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
از آجا که مضامین و تصریحات بیان شده در بیانات و مکتوبات اخیر جنابعالی (بویژه در نامه خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری) با افکار، اهداف و رفتار ناروای منصوبین مستقیم و غیر مستقیم شما در مناصب مدیریت دانشگاه ها در تنافر و بعضا در تضاد است، به عنوان جمعی از اعضای هیئت علمی که از سال ها قبل نگران چیرگی فضای خردگزیری و فرهیخته ستیزی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بوده ایم، برای چندمین بار و به اجمال به ترسیم سیمای مدیریت فعلی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان دستاورد تام و تمام راهبری ها و حمایت های وزارت عتف می پردازیم.

جناب آقای رئیس جمهور
جنابعالی در دستور نامه عزل روسای دو دانشگاه بزرگ کشور، به درستی و شایستگی، دانشگاه را فضای متعالی علم و اخلاق، سرشار از امید و مهربانی و آزادی و احترام و اعتماد و جایگاه تمرین آزادی و آزادگی، وطن دوستی، خدا خواهی و خدمت گزاری فرزندان ملت توصیف کرده اید تا تربیت یافتگان دانشگاهی آماده ساختن فردای بهتر و استقرار عدالت و توحید گردند. با نهایت تاسف، مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان، با سلطه جویی، خودکامگی، و رفتار بی منطق خود در تبدیل دانشگاه به محیطی بسته، خمود، امنیتی، و یأس آور، گوی سبقت را از غالب مدیران دانشگاه های کشور ربوده، و سرسختانه تر از همگان، در زدودن عقل، علم و اخلاق از تمامی عرصه های تصمیم گیری کوشیده و همچنان نیز می کوشد. سخن از عدالت، منزلت، مهربانی، همدلی، و مشق حریت، در شرایط اختناق و ارعاب در این دانشگاه خوشنام، صرفا خیال پردازی و افسانه گویی است و همه هشدارها و پیگیری های ۲ ساله دانشگاهیان نیز علی رغم تاییدهای آشکار و نهان مسئولین، کمترین نتیجه ای نداشته است. امید می رود که با اقدام قاطع، سریع، و شایسته در واپسین روزهای مسئولیت، گامی ولو کوچک در مسیر تطابق حرف و عمل در این عرصه برداشته شود. البته در غیر این صورت لااقل این تظلم خواهی در صفحات تاریخ به آیندگان سپرده شده و مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.
پیشاپیش از حسن توجه و اجابت خواست عمومی دانشگاهیان در سپردن مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان به شخصیت های شناخته شده ای که در قامت چنین مسئولیت مهمی باشند سپاسگزاری می نماییم.
کمیته منتخب اعضای هیئت علمی پیگیر اصلاح مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان




تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:نامه سرگشاده,نامه به احمدی نژاد,نامه اساتید,
ارسال توسط منتظر

 گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» ، بهرام بیرانوند روز گذشته در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در خصوص مسائل جاری کشور که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد انجام شد، بیان داشت: وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری است؛ اما به دلیل برخی شعارهای انتخاباتی که نمایندگان سرمی‌دهند و مطالباتی که مردم از آنها دارند به ناچار به برخی وزارتخانه ها ورود پیدا می کنند که نتیجه آن همین اختلاس 3000 میلیارد تومانی است که 12 نماینده مجلس در پرونده آن درگیر هستند.

 
وی افزود: در خصوص این پرونده از وزیر دادگستری سوال کردیم که متقاعد نشدیم؛ به همین علت هفته آینده جلسه ای با همین موضوع برگزار می شود.
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: تمام کسانی که در شرایط تحریم اقتصادی فضای اقتصاد کشور را ملتهب و اعتماد مردم را سلب کرده اند باید سریعا به کیفر عمل خود برسند.
 
بیرانوند در پاسخ به انتقاد یکی از دانشجویان در خصوص تعطیلی زود هنگام دانشگاه ها بیان داشت: مسئولان از این می ترسند که حرکت برخی از دانشجویان از جهت دهی هاشمی ها باشد.
 
وی با اشاره به اینکه شیرینی سال های جنگ را با سال های فساد پولساز دوران هاشمی باختیم، تصریح کرد: نظرات هاشمی سکولار است، البته شاید نوعی عدالت در اظهاراتش وجود داشته باشد؛ اما در زمان او تخم فساد پاشیده شد و در زمان خاتمی آبیاری و هم اکنون متبلور شده است.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان برخی صحبت های رهبر معظم انقلاب را در جهت جلوگیری از بروز انحراف از نظام دانست و گفت: آیا از خود پرسیده اید؛ چرا بعد از سال 88 انقلاب های رنگین در جهان برچیده شد؛ آیا این کار تصادفی است، خیر تمام انقلاب های رنگین که در این چند سال اخیر روی داد امتحانی بود برای اینکه این نوع از انقلاب هم در ایران عملی شود؛ در واقع بیانیه رفسنجانی در سال 88 هم همسو با این حرکت و نوعی اعلام جنگ بود.
 
جلیلی قطعا کاندیدا نمی شود
 
بیرانوند با اشاره به رویکرد انقلابی جلیلی در نشست های هسته ای 1+5 با کشورمان با استناد به فیلم مذاکرات ترکیه خاطرنشان کرد: در نشست ترکیه به دلیل بی ادبی نمایندگان 1+5 جلیلی ابتدا با آنها با موضعی انقلابی صحبت و بعد تا نیم ساعت جلسه را ترک می کند.
 
وی تصریح کرد: روند مذاکرات به گونه ای است که باعث تقویت اراده ملی و به هم ریختگی برنامه های غرب در قبال برنامه های هسته ای کشورمان شده است.
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به نزدیکی مواضع خود با جبهه پایداری خاطرنشان کرد: جلیلی به هیچ عنوان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی کند.



تاریخ: پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:حاج بهرام,نمایندگان اختلاس,
ارسال توسط منتظر

 

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در خصوص درخواست‌هاي مردمي براي حضورش در انتخابات گفت: با وجودي كه ارزش زيادي براي دعوت مردم، قائلم و از صميم قلب به آن احترام مي‌گذارم، اما با توجه به ملاحظاتي كه دارم بايد با كمك صاحب‌نظران براي آن تدبيري انديشيد.

 

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار جمعي از فعالان فرهنگي و سياسي كشور به ويژه استان اصفهان، با تشريح وضعيت كنوني كشور و مقايسه آن با مقطع سال پاياني جنگ تحميلي گفت: پس از جنگ با مذاكرات عقلاني و رفتار صحيحي كه انجام داديم، قطعنامه سازمان ملل به نفع ايران صادر شد و در آن ضمن محكوميت صدام، ايران را مستحق دريافت غرامت اعلام كردند و ايران با اعتمادسازي با خارج و برنامه‌ريزي معقول، به تدريج جايگاه خود را در منطقه و دنيا به دست آورد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط منتظر

 

در خجسته سالروز ولادت با سعادت بانوی برگزیده دو عالم حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها و فرزند برومندش امام خمینی کبیر (ره)، فضای حسینیه امام خمینی (ره) مملو از عطر دل انگیز فضائل و مناقب فاطمی شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار که با حضور جمعی از شاعران و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام برپا شد با تبریک روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت تقارن این روز با تولد امام خمینی(ره)، مدیحه سرایی را شیوه ای هنرمندانه برای معرفت افزایی، امید آفرینی و جوشاندن عواطف در دلهای مردم دانستند و با انتقاد از نگاه غرب به مسأله ی زن تأکید کردند: نگاه اسلام و قرآن به حقوق اجتماعی و فردی زن و مرد، منطقی ترین، متین ترین و عملی ترین نگاه است.
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط منتظر

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی سیاستهای کلی"ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور" را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.
متن سیاستهای کلی " ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور " که به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده، به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور
1- تحول در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی در جهت رسیدن به حیات طیبه ( زندگی فردی و اجتماعی مطلوب اسلامی) و رشد و شکوفایی استعدادهای فطری و ارتقاء کیفی در حوزه های بینش، دانش، مهارت، تربیت و سلامت روحی و جسمی دانش آموزان با تأکید بر ریشه کن کردن بی سوادی و تربیت انسان های مؤمن، پرهیزکار، متخلق به اخلاق اسلامی، بلند همت، امیدوار، خیرخواه، بانشاط، حقیقت جو، آزادمنش، مسؤولیت پذیر، قانونگرا، عدالت خواه، خردورز، خلاق، وطن دوست، ظلم ستیز، جمع گرا، خودباور و ایثارگر.
2- ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به مثابه مهمترین نهاد تربیت نیروی انسانی و مولد سرمایه اجتماعی و عهده دار اجرای سیاست های مصوب و هدایت و نظارت بر آن (از مهد کودک و پیش دبستانی تا دانشگاه) به عنوان امر حاکمیتی با توسعه همکاری دستگاه ها.
3- بهسازی و اِعلای منابع آموزش و پرورش به عنوان محور تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور و بهبود مدیریت منابع انسانی با تأکید بر:
1-3- ارتقاء کیفیت نظام تربیت معلم و افزایش مستمر شایستگی ها و توانمندی های علمی، حرفه ای و تربیتی فرهنگیان و روزآمد ساختن برنامه های درسی مراکز و دانشگاه های تربیت معلم و شیوه های یاددهی و یادگیری برای پرورش معلمان با انگیزه، کارآمد، متدین، خلاق و اثربخش.
2-3- باز نگری در شیوه های جذب، تربیت، نگهداشت و بکارگیری بهینه نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش و بسترسازی برای جذب معلمان کارآمد و دارای شایستگی های لازم آموزشی، تربیتی و اخلاقی بعد از گذراندن دوره مهارتی.
3-3- اعتلای منزلت اجتماعی معلمان و افزایش انگیزه آنان برای خدمت مطلوب با اقدامات فرهنگی و تبلیغی و خدمات و امکانات رفاهی و رفع مشکلات مادی و معیشتی فرهنگیان.
4-3- توسعه مهارت حرفه ای و توانمندی های علمی و تربیتی معلمان با ارتقاء کیفی آموزش های ضمن خدمت و برنامه ریزی برای روزآمد کردن اطلاعات تخصصی و تحصیلات تکمیلی معلمان متناسب با نیاز آموزش و پرورش.
5-3- استقرار نظام ارزیابی و سنجش صلاحیتهای عمومی، تخصصی و حرفه ای معلمان مبتنی بر شاخص های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی برای ارتقاء.
6-3- توسعه مشارکت معلمان در فرآیند بهسازی برنامه های آموزشی، پژوهشی، تربیتی و فرهنگی.
7-3- استقرار نظام پرداخت ها بر اساس تخصص، شایستگی ها و عملکرد رقابتی مبتنی بر نظام رتبه بندی حرفه ای معلمان.
4- ایجاد تحول در نظام برنامه ریزی آموزشی و درسی با توجه به:
1-4- روزآمد ساختن محتوای تعلیم و تربیت و تدوین برنامه درس ملی مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و متناسب با نیازهای کشور و انطباق محتوی با پیشرفتهای علمی و فناوری و اهتمام به تقویت فرهنگ و هویت اسلامی-ایرانی.
2-4- توسعه فرهنگ تفکر، تحقیق، خلاقیت و نوآوری و بهره گیری از روشهای یاددهی و یادگیری متنوع و مطلوب و ایجاد تفکر منطقی و منسجم برای تحلیل و بررسی موضوعی.
3-4- تبیین اندیشه دینی-سیاسی امام خمینی(ره)، مبانی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و اصول ثابت قانون اساسی در مقاطع مختلف تحصیلی.
4-4- توسعه فرهنگ و معارف اسلامی و یادگیری قرآن(روخوانی، روان خوانی و مفاهیم) و تقویت انس دانش آموزان با قرآن و سیره پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و اهل بیت(علیهم السلام) و گسترش فرهنگ اقامه نماز.
5-4- تحول بنیادین شیوه های ارزشیابی دانش آموزان برای شناسایی نقاط قوت و ضعف و پرورش استعدادها و خلاقیت دانش آموزان.
6-4- رعایت رویکرد فرهنگی و تربیتی در برنامه ریزی های آموزشی و درسی.
7-4- تقویت آداب و مهارتهای زندگی و توانایی حل مسائل و عمل به آموخته ها برای بهبود زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان.
8-4- تقویت آموزشهای فنی و حرفه ای.
5- اهتمام به تربیت و پرورش مبتنی بر فلسفه تعلیم وتربیت اسلامی بویژه در:
1-5- ارتقاء معرفت و بصیرت دینی برای رشد و تعالی معنوی و اخلاقی معلمان و دانش آموزان و تلاش برای ارتقاء معنوی خانواده ها.
2-5- ارتقاء سلامت جسمی و روحی معلمان و دانش آموزان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی.
3- 5- ارتقاء تربیت عقلانی و رشد بینش دینی، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان و اهتمام به جامعه پذیری برای تحکیم وحدت و همبستگی ملی، وطن دوستی و مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی و پاسداشت استقلال، آزادی، مردم سالاری دینی و منافع ملی.
4- 5- رشد و شکوفایی ذوق و استعدادهای فرهنگی و هنری و تقویت روحیه نشاط و شادابی در دانش آموزان.
5- 5- توسعه تربیت بدنی و ورزش در مدارس.
6- 5- تربیت و تأمین نیروی انسانی توانمند و واجد شرایط برای تحقق اهداف و برنامه های تربیتی و پرورشی.
6- تحول در ساختار مالی، اداری و نظام مدیریتی با تأکید بر:
1- 6- بازمهندسی ساختار اداری در کلیه سطوح با رویکرد چابک سازی، پویاسازی همراه با ظرفیت سازی، فرهنگ سازی و بسترسازی برای تقویت مشارکت های مردمی و غیر دولتی، منطبق بر قانون اساسی و سیاست های کلی نظام اداری و آموزش و پرورش بویژه ایجاد زمینه مشارکت معلمان، خانواده ها، حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی و سایر نهادهای عمومی و دستگاه های اجرایی در فرآیند تعلیم و تربیت.
2- 6- رعایت اولویت در بودجه مورد نیاز آموزش و پرورش در لوایح بودجه سنواتی به منظور تحقق اهداف و مأموریت های مندرج در سیاست های کلی.
3- 6- بهبود مدیریت منابع و مصارف با هدف ارتقاء کیفیت و بهره وری نظام آموزش و پرورش.
7- بهینه سازی فضا، زیر ساخت های کالبدی و تجهیزات مدارس در مسیر تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی با تأکید بر:
1- 7- ضابطه‌مند سازی، بهسازی، زیباسازی، مقاوم سازی و مصون سازی مدارس با رعایت اصول معماری اسلامی ایرانی، مکان یابی و توزیع فضا به تناسب نیازها، طراحی و ساخت مجتمع های آموزشی و تربیتی و توسعه مشارکت مردم و نهادهای مدیریت شهری در احداث و نگهداری مدارس.
2- 7- احداث واحدهای آموزشی و پرورشی جدید متناسب با افزایش جمعیت و الزام سازندگان شهرکها به احداث واحدهای مورد نیاز آموزش و پرورش.
3- 7- ارائه الگو و ضابطه لازم الرعایه از طرف وزارت آموزش و پرورش برای ساخت مدارس.
4- 7- تجهیز مدارس به فناوری اطلاعاتی و ارتباطی و فراهم آوردن زمینه استفاده بهینه از آموزش های مرتبط با فناوری های نو در مدارس.
8- ارتقاء نقش و اختیارات مدرسه در تحقق اهداف و مأموریت های مندرج در بند یک سیاست های کلی و تقویت مناسبات صحیح و سازنده آموزش و پرورش با خانواده ها، رسانه ها و جامعه.
9- تقویت آموزش و پرورش مناطق مرزی با تأکید بر توانمند سازی معلمان و دانش آموزان این مناطق.
10- تأمین ثبات مدیریت در آموزش و پرورش با رویکرد ارزشی و انقلابی و دور نگه داشتن محیط آموزش و پرورش از دسته بندی‌های سیاسی.
11- هماهنگی و انسجام بین اهداف، سیاست‌ها، برنامه‌ها و محتوای تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، آموزش عالی و سایر دستگاه‌های مرتبط.
12- ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش از نظر شاخص‌های کمّی و کیفی در سطح منطقه و جهان به منظور تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران.
13- استقرار نظام جامع رصد، نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام آموزش و پرورش.




ارسال توسط منتظر

شورای پول و اعتبار در جلسه دیشب خود پرداخت وام 15 میلیون تومانی قرض الحسنه با یک ضامن را تصویب کرد.

یک مقام آگاه در بانک مرکزی در گفتگو با مهر از برگزاری جلسه دیشب شورای پول و اعتبار با حضور رئیس کل بانک مرکزی و سایر اعضا در محل ساختمان این بانک خبر داد.وی گفت: در جلسه دیشب شورای پول و اعتبار پرداخت 15 میلیون تومانی قرض الحسنه با یک ضامن به تصویب رسید.

این مقام آگاه تصریح کرد: این در حالی است که اجرای این مصوبه منوط به بررسی های بیشتر و توان پرداخت آن از سوی نظام بانکی است که در این صورت اگر سیستم بانکی بتواند آن را اجرایی کند عملیاتی خواهد شد. وی گفت: همچنین تغییر شرایط پرداخت وام قرض الحسنه به جانبازان در جلسه دیشب بررسی و به تصویب رسید. وی خاطرنشان کرد: در این جلسه شورای پول و اعتبار بحثی در مورد تغییر نرخ سود بانکی صورت نگرفت.




تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:پرداخت وام,ادیبهشت92,وام جدید,یک ضامن,
ارسال توسط منتظر

 

برای ارسال sms از گوشی موبایل بدون افتادن شماره، باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. این ترفند تنها روی گوشی‎هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و …

 

 

به گزارش ایستگاه آی تی به نقل از سیتنا؛ برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری از این موضوع یقین پیدا کنید. اکنون همانند دستور العمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:

- ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید.
- در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که می‎خواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنید.
- حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شدن مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید.
- Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید.
- اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و یک ایمیل دلخواه را وارد نمایید.
- در پایان پیام را ارسال کنید




تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:ارسال اس ام اس,بدون افتادن شماره,شماره نیافتد,
ارسال توسط منتظر

روح‌الله احمدزاده کرمانی کاندیدای احتمالی ریاست‌جمهوری در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کنید برای انتخابات مورد تأیید شورای نگهبان واقع شوید به صورت کوتاه اظهار کرد: این را از آقای جنتی بپرسید. برخی از ویژگی‌های مهم از جمله تابعیت ایرانی بودن و اعتقاد به ولایت فقیه را دارم و می‌دانید کسی که در رسانه 10 سال سابقه کار داشته باشد هم مشمول رجل سیاسی است.

وی عدم تأیید صلاحیت را به معنای عدم احراز صلاحیت دانست و گفت: اگر شورای نگهبان به هر دلیل در مورد من به نتیجه نرسید با روی گشاده می‌پذیرم و از آن متابعت می‌کنم.

احمدزاده در بخش دیگری از این نشست مطبوعاتی معرفی کاندیدا توسط دولت را کاری خلاف قانون دانست و گفت: دولت قاعدتا نمی‌تواند کاندیدا داشته باشد و علاوه بر خلاف قانون خلاف شرع نیز هست.

معاون سابق رئیس‌جمهور به توافق بین خود و احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: هیچ توافقی در این زمینه بین ما صورت نگرفته و به فرض هنگامی حمایت وی از خود را می‌پذیرم که از جریان انحرافی دل بکند و از آنها پالایش شود.

وی به دلایل خروج خود از دولت اشاره کرد و گفت: این دلایل هم به علت مسائل داخل و هم خارج از میراث فرهنگی بود. مباحث میراث فرهنگی مربوط به واگذاری‌های خلاف قانون بود که به باور من نباید اتفاق می‌افتاد و از این جهت تحت فشار بودم.

احمدزاده گریزی هم به دلایل خارج از میراث فرهنگی برای خروج از دولت زد و گفت: نوع ارتباط با روحانیت، نوع نگاه به مقوله ایرانی‌گری، نوع نگاه‌های مسالمت‌آمیز با فسادهای اقتصادی و ارتباط با سایر قوا دلیل خروج من از دولت در بخش غیر میراث فرهنگی بود.

وی در پاسخ به سؤالی دیگر که احمدزاده را منتسب به برخی افراد نزدیک به رئیس‌جمهور می‌دانستند، تأکید کرد: من هیچ نسبت فامیلی با این آقایان ندارم چرا که من یک کارگرزاده بیشتر نیستم.

استاندار سابق فارس از ارتباط خود با آیت‌الله مهدوی کنی گفت و افزود: افتخار می‌کنم قبل از این که از احمدی‌نژاد حکم داشته باشم از سال 84 از آیت‌الله مهدوی کنی حکم گرفته‌ام.

وی از دیگر دلایل خروج خود از دولت گفت و افزود: آن جا که انسان باید ایستادگی کرده و میدان خالی نکند ایستادم که در این اثنا آقای رئیس‌جمهور فکر می‌کرد ذهن من مغشوش شده است و این هم به دلیل سخن‌پراکنی برخی افراد نزد وی بود. وقتی دیدم عرصه برایم تنگ شده تصمیم به جدایی از دولت گرفتم که پس از آن سخنگویی دولت را به من پیشنهاد دادند چرا که ترسیدند حال که از دولت رفته‌ام جیغ بکشم و فریاد بزنم.

وی از سکوت خود گفت و با ذکر این مطلب که در حال حاضر احساس خطر می‌کنم، عنوان کرد: احساس می‌کنم برخی از دوستان میل به تداوم کارهای خود دارند و می‌خواهم به همین دلیل آرام آرام حرف بزنم و مطمئن باشید به وقتش همه چیز را خواهم گفت.

معاون پیشین رئیس‌جمهور عزل خود را از جنس عزل در سنگال نداست و گفت: نوع خروج من از جنس دلبستگی به آرمان‌های نظام و انقلاب بود آن‌جا که در استانداری فارس نیز به همین دلیل کنار رفتم و در مقابل دست‌درازی به بیت‌المال در آن استان ایستادگی کردم.

وی خود را از اولین حامیان مکتب ایرانی دانست و گفت: به خیال این‌که مکتب ایرانی این آقایان برگرفته از متون شهید مطهری است از آن دفاع کردم ولی بعد دیدم که قضیه فرق می‌کند. در دانشگاه امام صادق از آیت‌الله مهدوی کنی چیزهای دیگری شنیده بودم و از کتاب‌های شهید مطهری به خصوص خدمات متقابل اسلام و ایران استنباط کرده بودم که بسیاری از منابع فقه اسلامی از جمله منابع چهارگانه شیعه همه به واسطه خدمات عالمان ایرانی بوده و از همین رو مکتب ایرانی آن‌ها را در تضاد با باورهای خود دیدم.

منبع: فارس

 




تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:افشاگری,احمدزاده کرمانی,حلقه انحرافی,
ارسال توسط منتظر

مرحله جديد طرح امنيت اخلاقي در پايتخت با اهداي گل به بانواني که حجاب و پوشش مناسب داشتند آغاز شد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:گشت ارشاد,زنان تهرانی گل داد,
ارسال توسط منتظر

مهدی فضائلی مدیرعامل انتشارات سروش گفت: «رسانه، دین، ادبیات و کودک و نوجوان» محورهای کتب چاپ اول ما هستند و در میان این کتاب‌ها می توان به ارائه ویرایش سوم مجموعه ۹ جلدی شاهنامه فردوسی نسخه مسکو اشاره کرد که با همکاری دانشگاه خاورشناسی مسکو و سرویراستاری استاد مهدی قریب تهیه شده و حاصل کوشش چندین ساله محققان و پژوهشگران ایرانی است. وی اظهار امیدواری کرد که مجموعه شش جلدی غرب‌شناسی که دربردارنده مطالب متنوع و جذاب از نگاه اندیشمندان و نویسندگان غربی به غرب است و برای علاقمندان به مباحث اجتماعی، علوم سیاسی و اندیشه غرب قابل استفاده، به نمایشگاه کتاب امسال برسد. در این مجموعه‌ها اندیشمندان غربی مانند: گابریل گرین‌برگ، جی‌.ام. بلات، جین آروِدِل و پیتر گاتشاک مشاهدات و تفکرات غرب‌شناسی خود را ارائه کرده‌اند.

مدیرعامل انتشارات سروش همچنین از انتشار کتاب اجتهاد و نوآوری از دیدگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که ترجمه مجموعه مقالات عربی همایش «اجتهاد و نوآوری از دیدگاه مقام معظم رهبری» در کشور لبنان است و برای نخستین بار به زبان فارسی ترجمه و عرضه می شود خبر داد.

وی از انتشار و عرضه کتاب‌های فلسفی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: کتاب های علم‌شناسی، جلدهای اول و دوم، کتاب «فلسفه تکنولوژی چیست؟» و کتاب «مقدمه‌ای بر مطالعات علم و تکنولوژی» نیز در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می شوند.

به گفته فضائلی دو کتاب رمان نوجوانان با عناوین «نامه سفید» و «برهنه‌های بی‌احساس» اثر مژگان بابامرندی در نمایشگاه عرضه می شوند و کتاب زندگینامه آیت‌الله سید محمود طالقانی شامل زندگینامه و شیوه‌نامه قرآنی وی به قلم: ابوالفضل خوش‌منش نیز ارائه خواهد شد.

مدیرعامل انتشارات سروش به برگزاری سه نشست از سوی این انتشارات در نمایشگاه امسال نیز اشاره کرد که نشست «بررسی وضعیت کنونی تفکر در ایران» با حضور دکتر رضا داوری اردکانی به بهانه چاپ سوم کتاب «بررسی وضعیت کنونی تفکر در ایران» یکی از این نشست‌هاست. رونمایی از آثار جدیدالانتشار در حوزه کودکان و نوجوانان در سرای اهل قلم کودکان و نوجوانان نمایشگاه، دومین برنامه از برنامه های جنبی سروش در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود.

وی از تدارک مجموعه بسته‌های چهره‌ها و موضوعی در نمایشگاه امسال برای نخستین بار از سوی انتشارات سروش خبرداد و گفت: در این طرح،‌ مجموعه‌هایی از کتاب‌های منتشرشده سروش به تناسب موضوع یا نویسنده گردآوری شده است که با تخفیف ۱۰ درصدی علاوه بر تخفیف معمول نمایشگاه به فروش می‌رسد که از جمله این مجموعه‌ها می‌توان به بسته چهره‌ها شامل: آثار آیت الله استاد محمد شجاعی، دکتر مهدی محسنیان راد، دکتر حسن رحیم‌پور ازغدی، مرحوم قیصر امین‌پور، مرحوم سیدحسن حسینی، مرحوم سهراب سپهری، ادگار مورن و دکتر محمدرضا شرفی اشاره کرد و از مجموعه بسته‌های موضوعی نیز می‌توان به مجموعه کتاب‌های هنر دینی، خبر و خبرنگاری، سناریونویسی و نمایشنامه‌نویسی، علوم قرآنی، تئاتر، عکاسی و مباحث عاشورایی نام برد




تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:کتاب جدیدی از رهبر انقلاب,نمایشگاه کتاب,
ارسال توسط منتظر

سید حسن نصرالله خطاب به غرب: توان سرنگونی نظام سوریه را ندارید

دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنان خود تاکید کرد که سوریه دوستان واقعی در منطقه و جهان دارد که هرگز اجازه سقوط آن توسط آمریکا، اسرائیل و تکفیری‌ها را نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی سه‌شنبه شب خود که به طور مستقیم از شبکه خبری المنار پخش شد به تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و همچنین روز کارگر در لبنان پرداخت.

وی در ادامه گفت که به عنوان موضوع نخستی که درباره آن صحبت خواهم کرد به موضوع اسرائیل خواهم پرداخت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: چند روز قبل اسرائیل مدعی شد که هواپیمای بدون سرنشینی را سرنگون کرد که از لبنان آمده بود و رسانه‌های اسرائیلی و تحلیلگران و کارشناسان اسرائیل به طور مستقیم حزب‌الله را مسئول ارسال این هواپیمای بدون سرنشین کردند که البته این عزتی است که ما ادعایی در این باره نداریم.

حزب‌الله ارسال هرگونه هواپیمای بدون سرنشین به فلسطین اشغالی را رد کرد

سید حسن نصرالله ادامه داد: برخی گروه‌ها در لبنان نیز حزب‌الله را مسئول ارسال هواپیمای بدون سرنشین کرده و همان طور که شما می‌دانید اقدام به اتهام پراکنی کردند. حزب‌الله در حال حاضر اقدام به ارسال این هواپیما و از این نوع نکرده و به دلیل حساسیت اوضاع منطقه بیانیه‌ای را صادر کرد که طی آن ارسال هر گونه هواپیمای بدون سرنشین را رد کرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون سوال بزرگ این است که اگر حزب‌الله اقدام به ارسال این هواپیما نکرده پس چه کسی اقدام به این کار کرده است؟ تاکنون اسرائیلی‌ها فیلم یا تصاویر ضبط شده‌ای را درباره سرنگونی هواپیمای ادعا شده ارائه نکرده و هنوز در رسانه‌ها هیچگونه اطلاعاتی در این باره که آیا به بقایای هواپیمای سرنگون شده دست یافته‌اند یا خیر منتشر نشده است.

حزب‌الله شجاعانه مسئولیت اقدامات خود را بر عهده می‌گیرد

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: همه می‌دانند که حزب‌الله به اندازه کافی شجاعت دارد که مسئولیت هرگونه اقدامی را که انجام می‌دهد را بر عهده بگیرد به خصوص که اگر این اقدامات علیه دشمن اسرائیلی باشد و هرگز از انبوه اتهامات نیز هراسی نداریم آن چیزی که درباره این هواپیما گفته شده مهمتر از اقدام حزب‌الله در ارسال هواپیمای «ایوب» به نزدیکی رآکتور «دیمونا» نبوده که حزب‌الله مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: تاکنون هیچگونه سابقه‌ای وجود نداشته که حزب‌الله اقدام به عملی کند و سپس آن را رد کند. هر که خواست این صحبت را تائید کند و هر کس نیز که این سخن را باور ندارد به خودش ارتباط دارد.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: چیزی که تایید کند این حادثه روی داده وجود ندارد و همچنین روی ندادن این حادثه را رد نمی‌کنم اما دلیلی که نشان دهد این هواپیما وارد شده وجود ندارد.

وی گفت: اسرائیلی‌ها تاکنون و با وجود آنکه دارای تجهیزات راداری قدرتمند بوده و از دستگاه‌های امنیتی قدرتمندی بهره‌مند هستند هنوز نتوانسته‌اند که مسیر حرکت هواپیما را مشخص کرده و اعلام کنند که از کجا این هواپیما برخاسته است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:سید حسن نصرالله,خطاب به غرب,سرنگونی نظام سوریه,
ارسال توسط منتظر

برای دریافت تصویر در اندازه واقعی بر روی لینک زیر کلیک کنید

basijpress.ir/fileimages/files/بزرگ%20(2).jpg




ارسال توسط منتظر

 

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور تکمیل کادر عملیاتی خود در سطح شهر تهران از میان افراد واجد شرایط، از طریق پذیرش دانشکده علمی ـ کاربردی سازمان، آزمون ورزشی(عملی)، معاینات جسمانی و مصاحبه تخصصی طی مراحل گزینش، براساس شرایط مندرج در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی استخدام مینماید.

 

الف) شرایط عمومی:

تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.

عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن پیشینه کیفری(سوء سابقه) برابر گواهی مراجع ذیصلاح.

دارا بودن حداقل سن 18 سال و حداکثر 25 سال تمام.دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه عمومی به استثناء معافیت پزشکی.

برخورداری از سلامت کامل روانی و آمادگی جسمانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر برابر گواهی پزشک معتمد سازمان(مرکز معاینات نیروی انتظامی).

کلیه هزینه های معاینات پزشکی بر عهده داوطلبین میباشد که در مرکز معاینات نیروی انتظامی توسط داوطلب می بایست پرداخت گردد.

 

ب) شرایط اختصاصی:

دارا بودن حداقل 170 سانتیمتر قد.

دارا بودن حداقل پنج سال سابقه سکونت دائم در مناطق 22 گانه تهران بزرگ.(پنج سال آخر سکونت تا کنون)

فرزندان شهداء، مفقودین، جانبازان از کار افتاده کلی، بازنشستگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی(حداکثر یک فرزند) در شرایط مساوی، از اولویت برخوردار می باشند.(مشروط به ارائه اصل معرفی نامه معتبر و یا حکم بازنشستگی)

چنانچه در حین مراحل پذیرش تا استخدام و پس از آن ثابت شود که هرگونه مدارک ارائه شده و یا اظهارات داوطلب خلاف واقع میباشد، از ادامه مراحل به کارگیری جلوگیری بعمل خواهد آمد.

 


متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت WWW.Sanjesh.ORG ضمن مطالعه شرایط ورودی صرفا در سهمیه آزاد کد رشته های 5201(اطفای حریق شهری) ـ 5297(امداد و نجات شهری) ـ 5334(ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانی) در مقطع کاردانی ثبت نام نمایند.

 




تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:استخدامی شهرداری,استخدامی اردیبهش 92 شهرداری,
ارسال توسط منتظر